Pagina's

woensdag 12 december 2012

Kerstkaart.

Hallo allemaal,

Vandaag ben ik weer aan de beurt om een kaart te laten zien. Het is een kerstkaart geworden want ik moet er nog aardig wat maken. Ik kom altijd ieder jaar weer tekort....hebben jullie dan nu ook??
Deze keer is het een tentkaart geworden waarbij je de vierkante mal op allerlei manieren kunt gebruiken.
De gebruikte mallen zijn: Frame vierkant (6002-0147) en hoekje franse lelie (6002-0136)
Ik ga snel weer verder aan de slag.
Ik wens jullie allemaal een fijne dag toe, bedankt voor het langskomen en graag tot de volgende keer!!




7 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kaart! Het parelmoer papier is heel mooie ennnn in het lichtblauw , helemaal mijn kleur! De bloemen vind ik ook gaaf! Zijn die zelfgemaakt of...? Zo ja is er ergens een goede tutorial , hoe je bloemen zelf maakt, met welke stansen bijv??

    Gr Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele mooie kaart geworden Marjan,mooie mallen en erg leuk papier en mooie kleurtjes.
    Gr Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige kaart!!

    Groetjes, Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schitterend kaartje
    En prachtige mallen, super mooie kleuren
    Groetjes Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super mooi en die kleurtjes zijn zo lief, leuke mallen zo te zien
    Grtjs, Emma

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schitterend kaartje Marjan een echte bjoetie,
    Liefs ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Echt een super kaart, wowww !

    Fijne dagen, grtjs Erica ☼

    BeantwoordenVerwijderen