Pagina's

donderdag 20 december 2012

Fluweelpoeder



Hallo allemaal,

Vandaag mag ik jullie weer een kaart laten zien.

Ik heb voor deze kaart verschillende glimmers gebruikt zoals het spiegelkarton van JoyCrafts 8900/0101 en het glitterpapier 8011/0424.

Verder heb ik op de bloemen die ik gestanst heb met mal 6002/0068 uit het mooie paperblossompapier 6100/0497 bestrooid met fluweelpoeder 8900/0101. Het paperblossom papier is erg fijn om deze mooie bloemen te maken. Een paar weken geleden heb ik een tutorial gemaakt om dit soort bloemetjes te maken. Het paperblossom papier is zelfs nog iets steviger om mee te werken. Anke heeft beschreven hoe je de bloemetjes zo mooi kunt bestrooien met fluweelpoeder.



Als designpapier heb ik het mooie papier van JoyCrafts gebruikt 8011-0411.

Verder heb ik de mooie mallen van Noor! Design gebruikt 6002/01466002/0149 en 6003/0001.
De mooie ster is een mal van Mery 6002/2003.

Ik wens jullie allemaal een hele fijne dag toe.



10 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart, hele mooie details,
    mooi hoor die bloemen :)

    Gezellige dagen, grtjs Erica ☼

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Top, Top en nog eens Top! heel mooi... en toffe details.

    Groetjes Antoinette
    http://antoinettecreacards.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat is dit geweldig zo verschrikkelijk mooi.
    groetjes janie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. goh die zijn wel mooi moet ik ook eens proberen.
    groetjes Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schitterende kaart!!

    Groetjes, Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat zijn die bloemen mooi zeg ik heb net12 potjes fluweel poeder gekocht na nieuwjaar ga ik het ook proberen.
    Groetjes harma

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hallo Harma, geweldig je zult zien wat een leuk effect het geeft. Fijne feestdagen hoor. Liefs Ineke

      Verwijderen
  7. Prachtig Ineke, en wat zijn de bloemen geweldig!

    Groetjes Corine

    BeantwoordenVerwijderen