Pagina's

dinsdag 20 november 2012

Mooie met de blauwe mallen


Hallo allemaal,

Vandaag laat ik jullie iets leuks zien, wat ik gemaakt heb met de blauwe mal van Noor!Design nr 6002-0147.

Stans de mal 5 keer uit een leuke kleur karton en maak er vouwen in zoals op de foto. De bruine lijnen zijn bergvouwen en de zwarte zijn dalvouwen.


Zo ziet het er gevouwen uit.


Plak alle 5 de delen aan elkaar en plak erbij de laatste een lintje tegen zodat je het als een ster op kunt hangen.


Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden. Dit is een probeersel van mij, maar je kan het ook helemaal opleuken met frutsels. 

Groeten van Anja

11 opmerkingen:

  1. Ik heb 'm al eerder mogen bewonderen:-),maar hij blijft mooi Anja!!!
    Gr Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow, was für ein toller Stern. Vielen Dank für die Erklärung.
    Liebe Grüße Silvi

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw, wat een prachtige ster.
    Groetjes Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat je al niet kan doen met die stans Anja, ik vind het weer super wat je ons laat zien. Top.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat is een heel leuk idee! bedankt voor het delen ;-)

    groetjessss

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super gemaakt Anja, ook met de stempel er zo mooi in.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ontzettend leuk idee en mooi gecombineerd met de stempel, top!

    Groetjes Corine

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ik vind hem reuze leuk en ga hem ook halen daar kun je vast nog veel meer mee.groetjes rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ich bin sprachlos, der Stern ist dir wunderbar gelungen. Ich werde mal versuchen ihn nach zu arbeiten. Und Danke für die schöne Erklärung.
    LG Anja

    BeantwoordenVerwijderen