Pagina's

vrijdag 2 november 2012

Holland babyrompertje

Vandaag is het alweer mijn beurt om wat te laten zien aan jullie.
Ik heb een babyrompertje gemaakt in Hollang style met baby sokjes er in.
Ik heb de nieuwe label gebruikt 6002-0144
Daar heb ik de tekst stempel "Hoera in blijde verwachting" op gemaakt, het rondje heb ik gemaakt met het rondje wat bij label 6002-0145 zit.

Ik heb de bloemetjes & takjes gemaakt met de oude Cutting & Embossing stensils
6002-0023, 6002-0024

En het mooie stevige kraft karton 8089-0203

bedankt voor al jullie lieve reactie's op mijn en onze creatie's

Groetjes Marijke

12 opmerkingen:

  1. ohh wat is die schattig zeg.
    liefs alice

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat ziet er nog eens leuk uit, het is weer eens iets anders in Holland Style, leuk!
    liefs Hanny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. was für eine wunderschöne Geschenk-Idee!

    Grüße Regina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat prachtig en leuk om kado te geven.
    Groetjes Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Adorabile questo vestitino...molto ricco di dettagli
    Ciao da Ale

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige creatie heb je gemaakt,
    heel apart hoor.

    Grtjssss van Erica ☼

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een ontzettend leuk babyrompertje heb je gemaakt Marijke, ik vind het prachtig geworden zo met die Nederlandse details.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hello there groot lichaam er een sjabloon voor dat zij zouden graag hebben, en zo ja
    lg Gertrude
    trude.hiemetsberger @ aon.atÄnderungen rückgängig machen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooi rompertje!! Leuk zo met die kleurtjes!! Weer eens wat anders dan rose of blauw!!

    Groetjes, Nellie

    BeantwoordenVerwijderen