Pagina's

woensdag 19 september 2012

Happy Birthday en Kerst



Hallo allemaal, vandaag laat ik jullie een kaartje zien met de nieuwe mal van NoorDesign 6002/0147. Ik heb het vrij simpel gehouden en een licht achtergrondpapiertje gebruikt zodat ook het 3D plaatje 6010/2005 goed uitkomt. Verder voor de afwerking een hoekmalletje gebruikt 6002/0125. De rest spreekt voor zich denk ik.



Dan heb ik ook nog met een van de nieuwste stempels 6410/0051, een plastic bal omgetoverd tot kerstbal. Ik heb de stempel ingekleurd met distress inkt en daarna behandeld met glossy accents. Toen dit goed droog was heb ik handmatig de laag "gebroken", nog een beetje bruine inkt erover en dan krijg je dit resultaat. Voor de afwerking nog wat lint, besjes en takjes gebruikt.


Op de achterkant een tekststempel en voor de afwerking nog wat sterretjes opgeplakt. Ook hier en daar aan de bol geplakt maar dat is wat lastiger te zien op de foto. Ik wens jullie allemaal een hele fijn dag en tot morgen, dan heb ik weer twee kaartjes voor jullie......
Groetjes Corine

14 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kaart met een super mooie kerstbal.

    Groetjes Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schitterende kaart heb je weer gemaakt, prachtige kleuren, schitterende details !!
    En die kerstbal vind ik ook super gaaf.
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige kaart mooie mal ook.
    En de kerstbal vind ik zo'n schatje erg leuk gedaan.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een prachtige kaart Corine en de kerstbal is ook super mooi. Geweldig gedaan meid. Heel veel liefs van Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Corine,
    Je laat hier 2 hele MOOIE creaties zien en de tekst in de kerstbal is wel heel SPECIAAL ☺☺☺.....op het "lijf" geschreven.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie kaart, Corine.
    De kerstbal is ook leuk gedaan.

    Groetjes,
    Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat ziet er weer schitterend uit. Die kerstbal is ook erg mooi. Groeten Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Corine, Prachtige kaart weer zeg!. En een hele mooie kerstbal...
    Groetjes Marjolein.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik vond de kaart al zo mooi met die mooie mal, maar toen zag ik de kerstbal. Wat is dat mooi zeg!

    groetjes, Wil

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel erg mooie creaties! Vind juist de kaart erg mooi doordat het wat eenvoudiger is gehouden. Prachtig!

    Groet, Gonda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtig gemaakt . . .leuk idee, de kerstbal.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wow Corine, allebei de creaties zijn schitterend!!
    Groeten Anke

    BeantwoordenVerwijderen