Pagina's

maandag 16 juli 2012

Hoi allemaal,

We gaan nog een candy weggeven en wel een Lin & Lene stencil.
We mogen iemand blij maken met deze nestjes 1201/0003

Deze candy gaat eruit maandag 16 juli.

De voorwaarden om dit stencil te winnen is, dat je hieronder je naam in vult bij mr linky, je de candy op je blog plaatst en dat je ons facebook pagina bezoekt:

                                                http://www.facebook.com/#!/joycraftsnl 

en de vind ik leuk aanklikt.

Hier de kaart ermee gemaakt en een kleine tutorial hoe je het leuke schilderijtje maakt, je heb hierbij nodig een stansmachine en een bijbehorende magneetmat/vel,

Neem de witte A plaat, leg hierop het magneetvel, de snijmal met de snijrand naar boven, vel papier en je snijplaat, stans de vorm.


Hier is hij uitgestanst.

Je pak nu je B plaat om te embossen , leg daarop het embosmatje, daarop je mal met het papier erin(snijkant naar benenden) leg hierin de kleinere mal , leg hierop voorzichtig het magneetvel,dit houd alles op zijn plaats en leg daarop je A plaat, je embos nu alleen de vorm, dus je snijd niet uit!

Het resultaat is dat nu de kleinere vorm erin gedrukt is.

Dan pak je je snijplaat weer, je leg hierop de uitgestande vorm en je leg hierop nog een kleiner vorm, waarmee je het midden eruit gaat stanzen, erboven op je A plaat en stanzen maar.

Je heb nu een lijstje met een extra geemboste vorm erin.



Groeten het Joyteam

28 opmerkingen:

  1. Bedankt voor de duidelijke uitleg!!

    Gr. GZ

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een leuk idee om de mallen op deze manier te gebruiken:0) Bedankt voor de tip!
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Superleuke stanzen!
    Ook een leuke tutorial.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke stansen en grappig idee met dat schilderijtje

    Gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. super uitgelegd...dank je wel ga dit zeker uit proberen!
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Alweer een prachtige candy, ik doe weer mee.

    Grietje Jansen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Fantastische candy , ik wil graag ook een kansje wagen.
    groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige candy. Wil graag een kansje wagen. Mooie kaart ook met die Wellington beren.

    Groetjes Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Te gekke mal, had hem al eerder gezien,
    ik waag er een kansje op ☺
    Grtjsss Erica.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Fantastische candy , ik wil graag ook een kansje wagen.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Bedankt voor de uitleg en wat een ontzettend leuke kaart heb je gemaakt.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ich möchte auch mal versuchen, vielleicht habe ich Glück.
    Die Karte ist sehr schön und die Arbeit mit der Stanze sehr interessant.
    Gruss, Ulla

    BeantwoordenVerwijderen
  13. goh wat een mooie kaart zeg
    ben meteen ook op facebook gaankijken en daar like aan geklikt hoor
    deze blog meteen bij mijn favorieten gezet want ik weet nu al dat ik hier meer kom kijken

    zou dolgraag willen winnen vooral wij hier in frankrijk niet aan zulke mooie mallen kunnen komen in de winkels of je moet via websites bestellen

    gr jacinta

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Schitterende kaart!
    Eindelijk weet ik nu hoe het werkt met een 2e embossing. Heel erg bedankt voor de uitleg!
    Ik heb het net uitgeprobeerd op mijn trouvaille en het resultaat is perfect.
    Groetjes Carola

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een mooie kaart, heel knap gedaan. Dankje wel voor de kans op die mooie stans
    gr linda

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Jeetje wat een onwijs leuk idee, ik wist helemaal niet dat het zo kan. Nou ja, je bent nooit te oud om te leren en ik ben dan ook meteen volger geworden, ben benieuwd naar meer van dit soort handige tips.

    Heel veel freubelgroetjes,
    Hilde & Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een prachtige kaart met deze mal!! Ik doe graag mee voor de candy, maar ik geloof dat ik me 2 keer in mr linky heb gezet. Mijn excuus.

    Groet Agnetha

    BeantwoordenVerwijderen
  18. heel erg leuk, ik doe graag mee. Ik ben heel benieuwd hoe het is om ermee te werken.
    Ik heb geen facebook, dus helaas geen extra 'like' maar ik hoop dat ik alsnog mee kan doen. Op naar de 300 volgers!

    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een supermooie mal en die uitleg van de uitwerking erbij: dat vind ik echt tof! Ik waag een kansje en ga deze manier van stansen/embossen zeker proberen!
    Ik heb wel facebook maar doe er eigenlijk helemaal niets mee. Ik ga nu wel op de Joy! site kijken en laat me verrassen!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Die neuen und auch die kommenden Schablonen sind wunderschön.
    Liebe Grüße Nelia

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Prachtige stansen, ik wag graag een kansje.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  22. wow, wie toll, da hätte ich auch gern eine Chance. Tolle Karte

    lG Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een gave kaart! erg mooi.
    groet Brenda

    BeantwoordenVerwijderen