Pagina's

zondag 20 november 2011

Candy - Lizzy Clear Stamps

(deze candy blijft bovenaan staan zolang hij loopt....)

We hebben onze leuke nieuwe Lizzy Clear Stamps al vaker laten zien op ons blog op diverse kaartjes. Nu is het tijd om een setje weg te geven!


Bij het behalen van 100 volgers op ons blog geven we een set van 4 Lizzy Clear Stamps weg!

Wat moet je doen om deze leuke stempels te winnen?

1.) voeg je naam en URL toe m.b.v. Mr. Linky
2.) de candy plaatsen op je eigen blog met een link
3.) wordt volger

We wensen jullie veel succes!


9 opmerkingen:

  1. Wat een geweldige lieve stempels, leuk dat jullie ons een kans geven deze te winnen,

    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wat zijn deze stempels leuk zeg!! Ben meteen volger geworden en ga nu die leuke foto's op mijn blog plaatsen. Super!! Groetjes, Frea

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De candy staat inmiddels op mijn blog en volgster ben ik al een tijdje.....dus wil ik graag een gokje wagen.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hello!
    I'm a new follower and put a link to here in my sidebar :)
    Thanks for the chance!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow leuke candy ik doe graag mee.
    Ga `em meteen op mijn blog zetten, volger was ik al.

    Groetjes, Anastasia xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke Candy!!
    Ben meteen volger geworden en heb de candy op mijn blog gezet!
    En ff rond gekeken, wat een prachtige dingen!

    Liefs Priscilla

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een geweldig leuke candy! Superlieve stempels! Waag graag een gokje :) Annika

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een schattige stempeltjes zijn dit zeg, hoop dat ik nog mee mag doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ben al volger en heb de candy al in mijn sidebar staan Waag natuurlijk een kansje
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen