Pagina's

zondag 3 juli 2011

Trouwkaartje



Hallo allemaal, vandaag wil ik jullie een kaartje laten zien wat ik gemaakt heb met de nieuwste papierlijn  "Wedding"  van Joycrafts die als het goed is vanaf morgen te verkrijgen is. Het is geweldig mooi papier, alle designs in het pakket zijn er zonder en met glitter dus voor elk wat wils. Ook zijn er Die-Cut sets en voor dit kaartje heb ik er een uit het "Black & White" setje gebruikt. Omdat ik de kaart wat extra´s wilde geven heb ik veel velletjes met glitter gebruikt. De stempels zijn van Just Rite en heb ik uitsgestanst met Standard Circles Small en Large. Daarna nog gemat met Lacey Circles. Ik ben weer erg benieuwd naar wat jullie ervan vinden en wens jullie nog een hele fijne zondag.

Groetjes Corine

8 opmerkingen:

  1. Corine wat laat je ons weer een prachtige kaart zien.
    Knap gemaakt!
    Groetjes hennie.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is supermooi Corine. Erg mooi de swirls and duifjes in zilver. Echte trouwkaart. Schitterend.
    Lieve groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wowwww Corine,Wat heb je een schitterende stijlvolle kaart gemaakt.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wauw, die ziet er chique uit zeg, prachtig!!!!
    groetjes andrea

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Corine je kaart is schitterend mooi.

    Wat een mooi papier he?

    Groetjes en liefs van Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kaart Corine, het papier is ook erg mooi.
    Groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Corine, hij is weer prachtig geworden. Mooi papier he! groetjes Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen