Pagina's

zaterdag 23 juli 2011

Jack and Ginger


Voor alle thuisblijvers heb ik nog een kaartje gemaakt met het papierpakket "Blooming Rose", Wedding ( stippeltje) en een Die-Cut uit de serie "Vintage".  Het echtpaar is een stempeltje van Mo Manning en heb ik ingekleurd met distress inkt. Het kanten kleedje, lint en de knoop ( is echt een knoop en geen brad) komen gewoon van de markt, bloemtjes zijn van Prima. Ik hoop dat jullie hem weer leuk vinden en nog bedankt voor de leuke en lieve reacties op mijn kaartje met het konijntje. Ik wens iedereen een heel fijn weekend en voor wie op vakantie gaat, een hele fijne vakantie.

Groetjes Corine

2 opmerkingen:

  1. wat een schitterende kaart, leuk plaatje en prachtige papier heb je gebruikt
    groejtes andrea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige kaart Corine,leuk afdrukje,mooi papier en kleuren.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen