Pagina's

donderdag 19 maart 2020

We dreams of sunny days

Dag allemaal,

De nieuwe materialen van maart komen er bijna aan en ik kan je al vertellen.
Ze zijn weer prachtig.
Hele leuke voorjaarsstencils, echt super leuk!
Ook erg mooi spekend papier.
Laat de lente maar komen zou ik zeggen.


Kijk wat een leuke kruiwagen, toffe bloem die je helemaal in 3D kan opbouwen naar eigen inspiratie en de mooie grasstronken.
Het is leuk dat er 2 formaten zijn, ik heb ze hier dubbel gebruikt zodat ze nog meer tot hun recht komen.
Als je goed kijkt zie je ook het achterste van een... jawel schaap. Met lammetjes.
Kijk maar mee op de volgende foto.


Zie je boven het schaap met haar lammetjes de leuke bloempotten?
Deze horen bij de kruiwagen.
Ze zitten samen in de verpakking, het lijkt erop dat de bloempotten vast staan op de kruiwagen maar dat is helemaal niet het geval.
Heel tof dat ze los zijn, zo kan je ze gebruiken waar je maar wilt.
Dan is het nu tijd voor de volledige kaart.
Zo kan je het gebruikte papier ook echt zien, een hele leuke frisse voorjaarsset is het.


Ziezo, het volledige resultaat.
Dat was dan ook weer het einde voor dit bericht.
Ik zie jullie graag terug in een volgend blogbericht, natuurlijk kan je me ook terug vinden op Facebook en Instagram!


gebruikte materialen:
6002/1405 snijstencil - sering
6002/1429 snij-debosstencil - NoEnd grasborder
6002/1453 snijstencil - kleine grasborder
6002/1463 snij-bebos-embosstencil - voorjaar kruiwagen
6002/1464 snij-debosstencil - schaap & lammetjes
6011/0646 papierset - design - Lente met Michelle

2 opmerkingen: