Pagina's

maandag 3 november 2014

Step block card

Hallo allemaal,

Vandaag laat ik jullie een Step Block Card zien. Is erg leuk om te maken. Je kan het natuurlijk met verschillende thema's gebruiken. Ik heb dit keer voor de kerst creatie gekozen. Hieronder op de foto zie je de maten in Inches. Je snijdt het wit papier op 4,5 inch x 12 inch. Op de foto zie je welke maten je moet rillen en welke gedeeltes je in moet knippen en weg moet knippen. Je snijdt ook nog een stuk wit karton van 11,5 cm x 3 cm. Deze gebruik je om het geheel aan elkaar te verbinden aan de onderkant (binnenkant, zoals je bij de 3e foto kan zien).


De vierkantjes van het kraft papier zijn 3,5 cm x 3,5 cm en de vierkantjes van het paper bloc zijn 3,1 cm x 3,1 cm. Alle vierkantjes heb ik eerst nog beïnkt met Distress Ink, voordat ik het opgeplakt heb. De sneeuwpoppen en de beertjes uit het papier Paper Christmas bloc geknipt en erop geplakt.


Vanaf de zijkant gefotografeerd, zodat je kan zien hoe je het stukje papier (11,5 cm x 3 cm) er tussen moet plakken.


Even vanaf de bovenkant gezien. Daar zie je dat ik de kerstroos (2x) uit de nieuwe mal 6002/2041 Cutting & Embossing Christmas heb gestanst en deze eruit heb geknipt en beïnkt. De leuke teksten van de Clear Stamps Sending Messages erop gestempeld. Als laatste nog wat plak pareltjes erop geplakt.


Bij deze creatie heb ik de volgende materialen gebruikt:

6002/2041 Cutting & Embossing Christmas.
6011/0045 Paper Christmas Bloc.
6020/0001 Decorative Pearls.
6410/0317 Clear Stamps Sending Messages.
8089/0206 Kraft Paper.

Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden en wens jullie allemaal een fijne dag. Dank jullie wel voor het langskomen en graag tot de volgende keer.

Lieve groetjes, Astrid.

10 opmerkingen:

  1. Čudovita je ;) hvala za navodila ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ontzettend leuk! bedankt dat je de maten en uitleg met ons wilt delen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi gedaan. Dank je wel voor de uitleg. Ga hem zeker uitproberen.
    Groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi gedaan en bedankt voor het idee. Maar hoe vouw en plak je hem in elkaar? Groet Diny.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuk idee, dank je wel voor het delen.

    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Genial!! A clever idea for a very original card, thanks for shating and for the tutorial!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super Gave kaart ga deze maken en maak dan een foto hier van

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke kaart, bedankt voor de uitleg. Ik ga hem zeker eens proberen.

    Groetjes,
    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  9. hier ga ik zeker mee aan de slag, wat leuk ziet dit er uit.

    BeantwoordenVerwijderen