Pagina's

zondag 11 november 2012

Herfstbladeren


Hallo allemaal,

Vandaag laten we jullie ook weer iets leuks zien en kunnen jullie zien wat een leuke herfstbladeren kunt maken met een oudere cutting en embossingmal van JoyCrafts. Dit leuke idee komt van Corina van Holstein en is lid van het DT team van Noor! Design.



Of je nou kaarten maakt, Home Deco pimpt of scraplayouts maakt,
in de herfst heb je blaadjes nodig!
Grijp dan even terug in je voorraad Joy stansen en pak nr. 6002/0022


  
Stans/emboss wat oude restjes cardstock in herfsttinten,
Bewerk ze met wat distressinkt  en voilà!
Een prachtig stapeltje herfstblaadjes.

Corina hartelijk dank dat je dit leuke idee met ons wilt delen. Corina heeft ook een eigen blog. Ga gerust eens kijken wat voor moois zij maakt.

We wensen jullie een fijne zondag en veel liefs toe.

Groeten van de meiden van het team van JoyCrafts





4 opmerkingen:

  1. leuk zeg ze lijken net echt.
    liefs alice

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die mal heb ik en wat ziet dat er goed uit zeg!!! Bedankt voor de tip...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super leuk!!!en idd het is een leuke mal,was er al naar opzoek geweest,maar kon hem niet vinden,als iemand een tip voor me heeft houd ik me aanbevolen.

    Gr Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een leuke mal ze zien er heel echt uit jammer dat ik hem niet hebt groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen