Pagina's

dinsdag 29 september 2020

Plantjes van papierstroken

 Dag allemaal,

Hebben jullie ze al gezien bij Joy!Crafts de papierstroken? Weer nieuw in het assortiment, want je kunt er zulke leuke dingen mee doen.
Je hebt ook weinig nodig de papierstroken, paper blossomlijm 6100/0495 en een pincet.
Ik heb gekozen voor paper blossom lijm, omdat dit transparant opdrogende lijm is en ook sneldrogend. Dat is super fijn bij deze stroken. 


Ik heb 2 kaarten met deze leuke stroken gemaakt. 2 kaarten met leuke plantjes.
Met de pincet rol je de stroken op en plak ze dicht op de juiste grote en knijp ze in vorm.



Hier heb ik een cactus gemaakt. De achtergrond heb ik gemaakt met distress inkt en mask stencil ruit 6002/0839 en nog gespettert met roze en groen inkt. De tekstjes komen van tekststempel 6410/0526



En dit is een vetplantje. De  bladeren van het vetplantje zijn strookjes van ongeveer 12 cm en dan 3x dubbelgevouwen en aan elkaar geplakt, wat in vorm geknepen.
De achtergrond heb ik met distress inkt gemaakt en achtergrondstencil marratech 6002/0832.


 

4 opmerkingen:

  1. super gaaf gedaan ziet er erg leuk uit

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk gedaan, de achtergronden vind ik vooral ook erg leuk.
    De stroken oprollen is eigenlijk het zelfde als filigraan figuren maken met strookjes, alleen lijken mij deze stroken wat breder dan die van filigraan.
    Heb dit ook een tijdje gedaan en nog heel veel van liggen.
    Heb alleen zoveel wat ik wel eens wil doen dat het er maar niet van komt haha.

    Grietje

    BeantwoordenVerwijderen