Pagina's

maandag 29 juni 2020

On the beach

Goedemorgen allemaal,

Leuk dat jullie ons blog bezoeken.
Wees welkom en geniet van de creaties met mooie materialen van Joy!Crafts.
Ik heb gekozen voor een strand kaartje.
Wat een prachtig kader is er uitgekomen deze maand.


Ik heb het Sketch Art-Zee kader uitgesneden en het daarna opgeplakt.
Op het zelfde kleur card stock, daarna uitgeknipt.
En het voorzien van inkt en mos/algen.



De schatkist heb ik uit dubbel craft gesneden en 1 keer uit design papier.
Als je de snijlijn net buiten je dubbelgevouwen craft legt(aan de bovenzijde) kun je de deksel open en dicht doen.
Ik heb de binnenkant versierd met design papier.
Met glans karton heb ik munten en het mes gemaakt.
Het daarna wel even wat afgezwakt met inkt.
Het is tenslotte een oude schat wat de meisjes gevonden hebben.
Alles een wat ouder uiterlijk gegeven met diverse tinten inkt.
Ook hier weer mos/algen opgemaakt.
De schatkist sluit met een klein magneetje.
Het zand heb ik gescheurd uit design papier.
In het zand liggen de vakantie accessoires.
Die zijn de meisjes even helemaal vergeten.
Nu ze zo'n geweldige schat hebben gevonden.


De bomen zijn gemaakt met de set Fruit&Trees van Jocelijne. 
De duif komt uit een wat oudere collectie, maar ik gebruik die zo graag. 
Wij wensen jullie heel veel plezier met de nieuwe collectie. 
Graag tot een volgende keer. 



Alle gebruikte materialen op een rijtje,

Duiven&kader 6002/1452
Vakantie accessoires 6002/1476
Jocelijne Fruit&Trees 6002/1481
Jocelijne Treasure chest 6002/1500
Noor! Design Under the Sea 6011/0514
Noor



2 opmerkingen: