Pagina's

maandag 25 mei 2020

Man of the moment


Gast designer mei 2020 deel 2

Hallo allemaal,
Hier ben ik weer met mijn tweede project met de prijs die ik gewonnen heb.
Behalve doosjes maken vind ik het ook leuk om aparte kaarten te maken en ik heb deze
Keer gekozen om een uitvouwkaart voor jullie te maken.





Als basis heb een zwart vel van 30.5cmx30.5cm gebruikt en die heb ik negen delen verdeeld.
De bovenste en de onderste flapjes heb ik los geknipt. De onderkant heb ik eerst naar het midden gevouwen en dan de bovenkant. Dan krijg je een soort envelopjes die alleen niet vast geplakt zijn.
Daarna ben ik hem gaan aankleden met het geweldige papier van de set industrial textures.
De bovenste flapjes die aan de buitenkant zitten,  heb ik de mal van de No End – Industriele stijl- Hoek gebruikt. Hierdoor zie je je craftpapier door heen komen, dat geeft een nog gavere uitstraling.
De middelste onderflap heb ik de NoEnd Industrile stijl-rand gebruikt en die heb ik extra uitgedraait waar ik de tanwielen van los heb geknipt zodat ik die weer los op de kaart kon plakken.



Dan vouw je al de flapjes uit zodat je binnenkant kunt aan kleden met de papieren set Industrial textures. Aller eerst heb ik twee keer de rand van NoEnd Industrile stijl uitgedraait en aan de buitenkant opgeplakt en daarna heb ik mijn disgnpapier er op geplakt.
Op de middelste flap onder aan heb ik een envelopje gemaakt waar ik een tag in heb geschoven.
Voor de aankleding heb ik de label-set van Vintage jeans gebruikt. 
De middelste flap heb ik de snijmal Buckle en Belt van de serie Vintage Jeans gebruikt. Je kunt de riem los maken waar je weer iets achter kunt doen.



De binnenkant heb ik ook weer aangekleed met de label set Vintage Jeans samen met de snijmallen Border van streetware en Sketch art-Big square



Hopelijk hebben jullie weer genoten van mijn creatie en heb ik jullie weer voldoende kunnen inspireren om ook een kaartje te maken met deze gave spullen!

Veel knutsel groetjes
Lyda


Producten die ik heb gebruikt:
Papieren set industrial Textures 6011/0652
Labelset Vintage Jeans 6011/0419
NoEnd Industrie stijl – Rand 6002/1474
No End – Industriele stijl – hoek 6002/1473
Industriele stijl –Vlinder 6002/1475
Sketch Art – Big square 6002/1243
Cutting Stencils Banners 6002/1467
Streetwear –Border- 6002/1498

2 opmerkingen: