Pagina's

zaterdag 21 maart 2020

Bloghop

Dag allemaal,

Vandaag is het weer tijd voor een nieuwe bloghop.
Onze dames zijn weer met de nieuwste artikelen uit Collectie 3 aan de slag gegaan. En wat zijn er weer prachtige artikelen uitgekomen! Een serie voor condoleance kaarten... En super leuke producten voor de mooiste lente kaartjes, hieronder een overzicht van alle producten...



Bij een bloghop, hop je van blog naar blog en laat bij iedereen een reactie achter.
Als je bij alle dames gekeken hebt, (klik op de naam boven de foto), dan kom je weer terug bij het Joy!Crafts blog en laat je daar ook een reactie achter.
Onder degene die een reactie achter gelaten hebben bij alle dames, verloten we een leuke prijs. De winnaar maken we op de volgende bloghop 21 april  bekend. Hoppen jullie gezellig mee? Je kan tot maandag 30 maart meehoppen voor de prijs.

De winnaar van de bloghop van Februari is: Antjes kaartcreaties, Antje van harte gefeliciteerd met het winnen van deze bloghop, mail je je gevens naar anke@joycrafts.nl





Bedankt voor het kijken en tot de volgende keer,

Groetjes de meiden van Joy!


17 opmerkingen:

  1. wat een super kaarten zijn het geworden alleen bij doris kun je geen opmerking plaatsen erg jammer was een super kaart van haar

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ger, je had drie berichten achtergelaten op mijn blog, heb er 1 van gepubliceerd. Ik geef toestemming voor je bericht geplaatst kan worden.

      Verwijderen
  2. Hele leuke bloghop alleen bij Antoinette stond nog niets maar kijk later nog wel. Verder prachtige creaties gezien met de nieuwe producten. Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo team, ben overal bij langs gehot, wat een prachtige kaarten/creaties zijn er gemaakt door iedereen, petje af voor allen....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow......ik heb weer genoten van de prachtige creaties die jullie gemaakt hebben.
    Wat bijzonder dat wij daar van mochten meegenieten....en genoten heb ik hoor.....bedankt!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Was weer gezellig om naar jullie inspiratie kaarten te kijken!
    Ik heb genoten van alle leuke nieuwe materialen.
    Bedankt, succes verder met de bloghop, en gezondheid voor jullie allemaal, liefs Crealientje
    Hop ben weer weg :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige materialen en mooie kaartjes zijn er gemaakt door de DT leden. Alleen Geertje was nog niet zover zag ik.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  7. So many pretty creations! I completed the hop! Thank you for the inspiration!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een hele mooie prachtige kaarten en projecten zijn er gemaakt door de DT
    de producten zijn weer heel mooi.
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Bij een bloghop ga ik altijd eerst de nieuwe producten bekijken op de foto van de nieuwe release. Sommige spullen vindt ik gelijk prachtig en ik zie de mogelijkheden er mee. Bij andere denk ik soms: dat is niet mijn smaqk of wat zou ik er mee moeten/kunnen. Hoe leuk is dan zo'n bloghop waarin dat soort materialen ook een plek hebben en ik verrast wordt hoe mooi ze zijn. Dank jullie wel daar voor en ook dank je wel dat jullie niet altijd voor de "makkelijkste" kaarten kozen, maar dat ook de condoleance een plek kreeg in deze bloghop. Zelf vind ik die heel moeilijk om te maken en dat gaf hier weer mooie inspiratie.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. I just completed the hop. I really love all wonderful creation. Well done ladies! Thanks for inspiration.
    Hugs, Valerija

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige kaartjes zijn er gemaakt! Allemaal heel verschillend!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Iedereen heeft mooie creaties gemaakt met de nieuwe materialen, ze zijn ook heel fijntjes.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Weer een erg leuke bloghop. Super kaarten gezien.
    Groetjes, Chantal S

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Oh ! Ik ben al rond in de bloghop ! Wat een plezier weer om door al die mooie creaties te gaan ! Super dames ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Gorgeous release. Fabulous makes from the team. Hugz

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Super mooie en leuke bloghop! Wat een mooie collectie is dit weer! Bedankt dames voor jullie prachtige creaties! Heb hier weer heel veel ideetjes opgedaan!
    Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen