Pagina's

dinsdag 21 januari 2020

Bloghop

Dag allemaal,

Vandaag is het weer tijd voor een nieuwe bloghop.
Onze dames zijn weer met de nieuwste artikelen uit Collectie 1 aan de slag gegaan. Dit keer hebben we allemaal als basis de kaartvorm 6002/0899 gebruikt en daarop de nieuwe artikelen gebruikt, wat een mogelijkheden...



Bij een bloghop, hop je van blog naar blog en laat bij iedereen een reactie achter.
Als je bij alle dames gekeken hebt, (klik op de naam boven de foto), dan kom je weer terug bij het Joy!Crafts blog en laat je daar ook een reactie achter.
Onder degene die een reactie achter gelaten hebben bij alle dames, verloten we een leuke prijs. De winnaar maken we maandag 27 januari bekend. Hoppen jullie gezellig mee?





Bedankt voor het kijken en tot de volgende keer,

Groetjes de meiden van Joy!


14 opmerkingen:

  1. Ik heb alle kaartjes bekeken en vind ze prachtig! iedereen heeft iets anders verzonnen!
    Super hoor!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. het zijn weer mooie / prachtige voorbeelden van de DT dames.

    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hele leuke bloghop en wat een prachtige creaties zijn er weer gemaakt door het DT, super gewoon. Heb weer veel inspiratie opgedaan! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb net een 'rondje' gedaan en veel mooie diverse kaarten gezien met de nieuwe spulletjes. Super gemaakt dames !
    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik heb alle kaartjes met plezier bekeken. Weer super leuke inspiratie gekregen. Ik kwam op de bloghop door Sandra haar kaart die toch wel érg mooi is, ook al houd ik niet eens van koffie. Dus voor het eerst doe ik eens mee...
    Succes dames bij het maken van al jullie mooie creaties.
    Groetjes Elske

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat zijn het allemaal mooie inspirerende creaties weer! Prachtig gedaan allemaal 👍

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super mooie leuke hop. Dames bedankt voor de mooie creaties

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een super leuke kaarten zijn er weer gemaakt! prachtige inspiratie opgedaan. met weer hele leuke nieuwe spulletjes. dat wordt weer van alles op mijn verlanglijstje zetten. bedankt voor deze leuke bloghop!!
    groetjes Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke bloghop. Wat een verschillende kaarten kun je maken met 1 model. Leuke ideetjes en tips gekregen. Bedankt alle dames voor de mooie kaarten en inspiratie.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een verschillende, mooi kaarten zijn er weer gemaakt! Leuk om zo inspiratie op te doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wonderful hop! I enjoyed the creations at each stop and left comments! Fabulous items!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Amazing projects! Thanks for the inspiration! I completed the hop and left comments on each lovely blog!
    Love the wonderful release too.
    Valerija xx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat leuk dat jullie allemaal dezelfde mooie kaartvorm als basis namen en op deze manier de nieuwe collectie aan ons lieten zien. Ik heb er van genoten, ik kwam mijn favoriet van deze nieuwe collectie, de patrijspoort ook een paar keer tegen.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen