Pagina's

zaterdag 21 december 2019

Bloghop

Dag allemaal,

Vandaag is het weer tijd voor een nieuwe bloghop.
Kijk eens wat een leuke winter serie met pinquins er uit is gekomen. Of het mannengilet met de bier kroezen? We denken ook alweer een beetje aan het voorjaar met de mooie bloemenvormen en rand... Weer teveel om op te noemen, maar hierbij het overzicht...



Bij een bloghop, hop je van blog naar blog en laat bij iedereen een reactie achter.
Als je bij alle dames gekeken hebt, (klik op de naam boven de foto), dan kom je weer terug bij het Joy!Crafts blog en laat je daar ook een reactie achter.
Onder degene die een reactie achter gelaten hebben bij alle dames, verloten we een leuke prijs. De winnaar maken we maandag 7 januari bekend. Hoppen jullie gezellig mee?





Bedankt voor het kijken en tot de volgende keer,

Groetjes de meiden van Joy!


19 opmerkingen:

  1. Super mooie bloghop al hebben Geertje en Francisca nog niets geplaatst. Kijk later op de dag nog wel even. Prachtige creaties heb ik weer voorbij zien komen en weer veel inspiratie opgedaan, dank jullie wel. Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Intussen alle dames gehad met de bloghop, waren ook weer hele mooie creaties. Wens iedereen hele fijne en mooie kerstdagen en een gezond en creatief 2020! Groetjes Betha

      Verwijderen
  2. Wat een super leuke blog hop. Hele mooie creaties van de dames gezien.
    Weer wat ideetjes op gedaan, met mooie nieuwe spulletjes.
    Fijne feestdagen allemaal.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Weer prachtige materialen van Joy Craft. Leuke wintermallen en zeker ook mooie mallen voor mannenkaarten. Daarnaast weer hele mooie voorbeelden van alle DT leden.
    Ik heb weer leuke ideeen op gedaan.
    Iedereen fijne feestdagen. Groetjes Geesje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaartjes zijn er gemaakt met deze mooie materialen!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gorgeous release. Fabulous inspiration from the team. Hugz

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wonderful creations! I completed the hop!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een werk is er weer gestoken in deze bloghop.ik heb er van genoten. Ik wens iedereen fijne dagen toe

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik heb veel mooie kaartjes gezien, heel divers. Alles gemaakt met deze nieuwe lijn. Prachtige materialen !
    Prettige Feestdagen.
    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik wens iedereeneen fijn gezond en een creatief 2020 toe!
    Wat heb ik genoten van de bloghop, zoveel prachtige creaties heb ik gezien. Voor mij veel inspiraties, bedankt hiervoor.
    Groetjes, Lieve

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtige werken heeft iedereen gemaakt met deze leuke serie. Ik vind uit de serie vooral de veren en de achtergrondmal met de hartjes super leuk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wat hebben de dames weer hun best gedaan met deze prachtige nieuwe spullen, geweldig!
    ik wens iedereen fijne dagen een een gezond en creatief 2020 toe!!!
    groetjes Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wow just stunning. Great creations! I just completed the hop! Thanks for sharing.
    Valerija xx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Na de kerstdagen eindelijk tijd om rond te hoppen en wat hebben jullie ons weer verwend. Ik was onder de indruk van de woodsters die zo mooi voor diepte zorgde op de diverse creaties. Genoten!
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Nou zeg, ben onwijs vroeg wakker geworden maar echt geen straf zo 🤣. Heerlijk even gebloghopped en wat een kunstwerkjes allemaal. Ik heb zeker wat op mijn lijstje gezet van de nieuwe collectie 😊.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik vond het een heel inspirerend rondje. En wat een leuke nieuwe items. Helemaal mijn smaak. Mocht er ooit een vacature in jullie Dt verschijnen dan weet ik wel wie gaat reageren... 😁

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Een rondje bloghoppen...jeetje wat een inspiratie zo in het nieuwe jaar! Ik wens iedereen een heel creatief 2020! Op naar vele mooie creaties

    BeantwoordenVerwijderen