Pagina's

donderdag 19 juli 2018

IJsvogel

Hoi iedereen,

Ik ben echt in winterse sferen, en dat bij temperaturen van boven de 25 graden. Haha..
Kerstkaarten zijn toch wel de soort kaarten die ik het liefste van alles maak.
Het is zo'n gezellige, warme en sfeervolle periode.
Heerlijk! En ik begin al in de zomer uit te kijken daar deze heerlijke periode.

Voor deze kaart ben ik aan de slag gegaan met verschillende laagjes papier en ook verschillende stanzen. Zodat het een "goed gevulde" kaart zou worden.
En ik kan je zeggen, naar mijn gevoel is het geslaagd.


Als basislaag ben ik gestart met een crème kleurige kaart, daarbovenop heb ik een stuk kraft geplakt waarvan ik de randjes ruw heb gemaakt met de paper distresser.
Zo heb ik verschillende lagen kraft af gewisseld met een laag designpapier.
De mooie randjes van Mery's (6002/1076) heb ik aan de voorlaatste laag toegevoegd zodat je deze nog mooi subtiel tevoorschijn ziet komen.


De hertjes zijn zo schattig en gedetailleerd. Helemaal mijn ding. Zeker omdat niet te groot zijn. 
Deze heb ik uitgestanst, gekleurd in de stansmal zelf en nadien hun ruggen nog wat bijgewerkt met inkt. 
De kleine klei bolletjes maken het geheel nog meer af vond ik. Zo lijken de hertjes echter. 

Zo dat was het voor nu, graag tot de volgende keer!


gebruikte materialen:

-6002/0358 snij-embosstecnil 8 punten
-6002/10448 snij-embossing stencil HH - Poinsettia
-6002/1076 snijstencils - Mery's frames -6011/0561 papierset - joy to the world (kerst)
-6013/0343 knipvellen A4 - happy holidays
-6200/0234 paper distresser
-6370/0076 artificial flowers - besjes naturel 
-6390/0001 veren -8089/0211 kraft geribbeld karton A4

4 opmerkingen: