Pagina's

donderdag 21 juni 2018

Bloghop

Dag allemaal,

Vandaag is het weer tijd voor een nieuwe bloghop.
Onze dames zijn met de nieuwe artikelen van deze maand aan de slag gegaan en wat zijn er veel mooie producten uitgekomen.
Mooie [producten voor de kerstkaarten! Maar ook prachtige producten voor vintage of neutrale kaarten en niet te vergeten voor vakantie kaarten... Hieronder een overzicht van de uitgekomen producten:

Bij een bloghop, hop je van blog naar blog en laat bij iedereen een reactie achter.
Als je bij alle dames gekeken hebt, (klik op de naam boven de foto), dan kom je weer terug bij het Joy!Crafts blog en laat je daar ook een reactie achter.
Onder degene die een reactie achter gelaten hebben bij alle dames, verloten we een leuke prijs. De winnaar maken we maandag 25 juni  bekent. Hoppen jullie gezellig mee?

Ann







Bedankt voor het kijken en tot de volgende keer,

Groetjes de meiden van Joy!



28 opmerkingen:

  1. Ik ben bij al dat moois langs gehopt en weer hier uitgekomen. Wat heeft iedereen er weer wat moois van gemaakt zeg! Toppie! Ik heb weer heel wat ideeen opgedaan in ieder geval :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele leuke kaartjes zaten er in de bloghop! De dames hebben hun best gedaan!!! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geweldig leuke bloghop en wat een prachtige voorbeelden zijn er weer gemaakt door de dames! Veel inspiratie opgedaan met deze geweldig leuke nieuwe artikelen! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fun release and fabulous fun projects from the team. HUgz

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik heb weer erg veel moois gezien de dames hebben goed hun best gedaan bedankt groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. I finished the hop! Beautiful creations on each blog! Love all the pretty dies, stencil and papers!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wow.....ik heb zo genoten van al het moois......geweldig!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Veel mooie en zeer verschillende creaties, erg leuk.
    Groetjes sylvia koning

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hele mooie en diverse creaties, top! Superleuk ook dat er ook winterse inspiratie tussen zat. Ik heb alvast weer genoten van al het moois! Dank dames voor de prachtige voorbeelden. Liefs, Sarah

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke blog hop met weer leuke dingen. Ik heb weer leuke inspiratie opgedaan. Groetjes alice

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Weer even lekker rondgehopt en me laten inspireren door de weer heel verschillende creaties. Top om weer zo veel mogelijkheden te zien.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wauw, wat hebben de Joy Girls weer mooie creaties 😍😍 gemaakt. Mijn verlanglijstje is heeeeel lang geworden, hihi🙊🙈. Bedank vóór de mooie creaties en alle inspiratie. Groetjes Monica

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat is dit toch leuk om te doen, ik heb genoten van alle mooie kaarten en ben nu op vakantie en zodra ik een hobby winkel tegenkom ga ik hier zeker naar binnen om te kijken of ik al dit moois tegen kom en kan ik thuis gaan starten met de kaarten.
    Bedankt voor jullie creaties
    Groet Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  14. En bij alle dames gehopt en dat is het leukste om te doen

    BeantwoordenVerwijderen
  15. hallo wat een prachtige kaarten zijn er weer gemaakt een super team heeft joy klasse hoor

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een heerlijke inspiratievolle hop en wat zijn er weer mooie nieuwe materialen en wat hebben de dames er mooie dingen mee gemaakt

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Op deze bloghop komen we weer prachtige creaties tegen voor uiteenlopende gelegenheden, zo komen we mooi op ideeën om ook aan de slag te gaan met de nieuwe producten!

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik heb alle schitterende creaties bewonderd en wat was er een variatie aan producten zijn er weer gebruikt en voor elk wat wils

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een schitterende bloghop hebben jullie ons weer voorgeschoteld.
    Zo'n leuke nieuwe materialen zijn er weer gekomen, mijn verlanglijstje is weer aangevuld.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Great release and gorgeous projects from the team. Thanks for sharing.
    Greetings, Valerija xx

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Een erg leuke bloghop. Weer schitterende mallen die uit komen.
    Groetjes, Chantal S

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een mooie voorbeelden hebben de dames weer gemaakt met de nieuwe, gave collectie.
    Heb weer genoten!!
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Heerlijk wakker worden en ondertussen hoppen. Ik had al wat dingen van deze mooie collectie gekocht.... maar mijn lijstje weer aangevuld want wil niks missen.
    Dames bedankt voor de mooie creaties.... stuk voor stuk erg mooi👍🏻

    BeantwoordenVerwijderen
  24. overal langsgeweest en wat een mooie kaarten,leuk krijg zin
    om zelf te beginnen
    groetjes Ine

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Dit was de moeite waard hoor
    Allemaal prachtige creaties en weer leuke ideeen opgedaan ....
    Ga ermee aan de slag....
    Bedankt.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wauw zeg wat een inspiratie.
    Prachtige creaties.
    Dit was echt zo leuk om te doen ik ga elke maand bloghoppen nu.
    Zelf ben ik ook rustig aan voor kerst bezig.
    Gr iris

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat een mooie creaties in deze bloghop ! Weer leuke ideetjes opgedaan ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Ça y est, je suis passée chez tout le monde, de très jolies réalisations et inspirations, j'ai hâte de recevoir la commande que j'ai passé, à bientôt

    BeantwoordenVerwijderen