Pagina's

vrijdag 20 april 2018

Shop till you drop...

Dag allemaal,

Ik ben Susan van Poppel en ben 40 jaar en woon in Tilburg, werk daar in de wijkverpleging. Ik fröbel al mijn leven lang, kaarten maken, scrappen en in het verre verleden sieraden zelf gemaakt.
Voor mijn inzending Make a card van Nans won ik deze prijs; papierpakket Ten Miles, plaatjes Seaside Greetings en de Mery’s border flowers. Daar mocht ik twee creaties meemaken en zelf aanvullen met spullen van Joy Crafts, die ik zelf in mijn bezit heb.

Vorige week 10 april heb ik mijn eerste kaart laten zien als gastdesigner, vandaag mijn tweede kaart, Shop Till You Drop;
De tweede kaart is een slide and stand kaart. 
Hier gebruikte ik het gewonnen papier Ten Miles. En ook een stans van de Mery’s border flowers.



Ik maak mijn teksten vaak op de computer, in Words. Dan kun je de tekst en lettertype/grootte helemaal zelf bepalen. En mijn creaties zijn niet af zonder dat ik er pailletten op plak. Beetje bling is nooit verkeerd.

Bedankt voor de prijs, vond het erg leuk om te doen.


Groetjes Susan

2 opmerkingen: