Pagina's

donderdag 18 januari 2018

Tijd voor een kopje thee?



Deze keer een kaart die ik al eens eerder heb gemaakt. Toch is dit alweer een tijdje geleden en past de easel kaart in de vorm van een kopje perfect bij de nieuwe lijn van Joy!Crafts. De nieuwe lijn 'Afternoon Tea' is heerlijk suikerzoet. Ik hou daar wel van!

Het design papier bestaat uit roze en blauw tinten. Ook is er weer een pakket met mooie plaatjes. Er zitten Clear stamps bij met leuke teksten en er is een leuk stencil met theekopjes en schoteltjes verkrijgbaar. Alles wat je nodig hebt om een leuke kaart te maken!


Mijn kaart bestaat uit een kopje. Deze heb ik beplakt met het design papier en in het midden een prachtig mooi meisje dat een kopje thee drinkt. In het pakket zitten echt prachtige plaatjes. Hierdoor wordt het moeilijk om een plaatje te kiezen.

Ook zit er een kleine tag in de vorm van een theezakje op mijn kaart. Hierop zie je een leuke tekst. Van papier heb ik 2 theezakjes gemaakt en ook daar een tekst op gestempeld.


De thee zakjes maken is niet zo moeilijk. Het patroontje vind je hieronder (zie foto).
Het rode gestreepte knip je weg en de grijze en rode lijnen zijn vouw lijnen.


Alles is gemat en beïnkt. Ook de kopjes heb ik beïnkt en bewerkt met knal roze inkt. Dat geeft een leuk effect.

Bij een zoet kaartje past natuurlijk ook alleen een zoete versiering. Ik ben lekker aan de slag gegaan met roosjes en strikjes.

Vinden jullie mijn kaart ook niet om op te eten? Het was een feestje om met deze zoete materialen te werken. Wat vinden jullie van de nieuwe lijn van Joy!Crafts


Materialen die ik heb gebruikt:

6002/0976 Afternoon Tea
6011/0535 Afternoon Tea
6013/0346 Afternoon Tea
6020/0002 Decorative Pearls
6300/0025 Organza Bourgundy
6370/0052 Roosjes kern zalm/rose/lila
6370/0065 Artificial Flowers
6370/0077 Ivoren roosjes
6371/0004 Katoenen hartjes met kant
6410/0465 Afternoon Tea


8099/0104 Paper for Cadmaking linen structure wit A4

2 opmerkingen: