Pagina's

donderdag 14 december 2017

Een brief aan de kerstman...

Wat komen er elke keer toch leuke producten uit van Joy!Crafts. Inmiddels heb ik zoveel materiaal, dat ik bijna niet meer weet waar ik mee moet  beginnen. 

Voor dit project heb ik gekozen om iets leuks te maken met de hartjes. Deze zien er een beetje futuristisch uit, maar op de kaart valt dit reuze mee. Natuurlijk is het geen gewone kaart geworden, maar een soort envelopje dat je kan uitklappen. Op verschillende plekken zitten tags verstopt. Zie jij waar? 



Het patroon dat ik heb gebruikt is van Miranda Bouhof. Ik volg wel vaker workshops bij haar en deze zijn echt een aanrader als je bijzondere kaarten wilt maken.


Ik heb gebruikt gemaakt van het 'Let it snow' papierblok omdat je voor deze kaart dubbelzijdig bedrukt designpapier nodig hebt van 30,5 bij 30,5. In dit blok zitten verschillende leuke patroontjes.


Na het vouwen en plakken, lekker aan de slag met de leuke stencils van Joy Crafts. 


Aan de buitenkant vind je de hartjes die ik met zilveren inkt heb bewerkt. Op de voorkant heb ik ook het stencil van de poinsettia gebruikt. Deze heb ik bewerkt met Crackle paste. Net als de rest van de kaart. Je hebt er maar heel weinig van nodig, maar het geeft een heel leuk effect.



Aan de achterkant vind je de eerste tag. Als je deze eruit haalt vind je een prachtig plaatje met een sneeuwlandschap. Ook onze eigen sneeuwpop Snowy staat erop!


Als je de kaart open vouwt zie je de bekende vlaggetjes (die ik ook voor mijn vorige kaart heb gebruikt) en een prachtige, glimmende boom. Dit effect krijg je als je de boom bewerkt met embossing poeder. Aan de zijkanten zie je 2 schattige sleetjes. Op deze stencils zit wat extra fluweelpoeder.


Nog een keer openklappen en je vindt een prachtig plaatje van een heerlijke kop koffie. Om het kopje heb ik het nieuwste rand stencil geplakt. Deze lijkt een beetje op een kantje, erg leuk. Onderaan de kaart vind je weer een tag. Deze keer met een plaatje van een paar schaatsen erop. De leuke vlaggetjes zijn ook aanwezig (ik vind ze echt fantastisch).


Een hele leuke kaart waar je goed je creativiteit in kwijt kan. Ik hou van versieren en deze kaart is daarvoor perfect. 


Wat vind jij van mijn nieuwe kaart? 



Materialen die ik heb gebruikt:

6002/0685 Heart shape of Hollyberries

6002/0687 Bare Tree
 6002/0799 Alphabet
6002/0925 Sleigh
6002/0960 Smalle randjes
6002/0977 Numbers
6002/0986 Circles
6002/0991 Stencil kit Heart
6011/0520 Christmas Eve
6011/0708 Let it Snow
6013/0343 Holiday Greetings
6020/0002 Decorative Pearls
6030/0003 Brads
6300/0027 9 mm Organza lint (Bloemen)
8099/0261 Papierset Linnen structuur wit
8099/0277 Papierset Linnen structuur grijs

2 opmerkingen: