Pagina's

donderdag 23 november 2017

Mr. Handsome giftcardbox

Hallo Allemaal,

Hebben jullie het leuke nieuwe giftcard box snijstencil 6002/0981 gezien? Ik vind hem zo ontzettend leuk om een cadeaukaart of geld weg te geven.
Ik heb er dit keer een jongens cadeautje van gemaakt met het papier stansblok Cool Dudes 6011/0381
Dit is een van mijn favoriete papierblokken, want dit blok zit vol mooi papier met bijpassende plaatjes, teksten en labels.


Het doosje heb ik gestanst uit craft cardstock en in elkaar gevouwen en geplakt. Bij het stansen wordt er ook een hele leuke swirl uitgesneden, maar voor een stoer jongens doosje vind ik dit niet leuk. Daarom heb ik een 3x een strook bruin cardstock  van 6,5 x 10 cm gesneden en dit bovenop en aan de binnenkant van het doosje geplakt. Vervolgens heb ik hierop cardstock van een paar mm kleiner geplakt en dit met stansjes, plaatjes en labels uit het papierblok aangekleed. Zo kun je zien dat het doosje heel veelzijdig is en dat je het bij iedere gelegenheid kunt gebruiken.



Helemaal af wordt dit leuke doosje met de gave hagedis, welke deze maand ook nieuw in de collectie zit. Het is een heel mooi formaat en als je hem uit 2 verschillende kleuren stanst en weer in elkaar plakt wordt ie nog mooier. Ik kan nu al zeggen dat deze hagedis op veel van mijn jongens kaarten te zien zal zijn..... het geeft een hele stoere twist aan je kaart.

Ik hoop dat ik jullie weer heb kunnen inspireren met deze giftcard box
Leuk dat je een kijkje kwam nemen en graag tot de volgende keer.

Gebruikte materialen:
6002/0520 Snijstencil - Bubbels ronde rand & hoekje
6002/0768 Snijstencil - onderwater dieren (18st.)
6002/0959 Snijstencil - Hagedis
6011/0381 Papier-stansblok Cool Dudes
8099/0104 Paper for cardmaking linen structure wit A4
8089/0203 Kraft papier

2 opmerkingen: