Pagina's

dinsdag 19 september 2017

Winterhuisjes...

Hallo allemaal,

Nog maar ongeveer 100 dagen en het is alweer Kerstmis.
Tijd voor gezelligheid, kaarsjes, warme chocomelk...
Ik hou heel erg van het kerstgevoel, en dat gevoel wilde ik overbrengen met deze creatie.


Ik heb 4 maal de huisjes uitgesneden en geëmbost.
Nadien heb ik enkele raampjes echt uit de huisjes gesneden zodat ze wat licht door laten.
Om de huisjes aan elkaar te kleven heb ik bij ieder huisje een randje van 0,5cm geplooid zodat ik dit kon gebruiken als plakrand.
Het geheel heb ik vastgezet op een vierkante kaart van 15cmx15cm.
En middenin heb je dan de kans om kaarsjes neer te zetten.


Tijdens de afwerking van de huisjes had ik last van een ontploft flesje nuvo drop.
Hierdoor waren er echt heel veel spetters op 1 kant van de huisjes, ik baalde als een stekker.
Later bekeken viel de schade gelukkig mee, daarop heb ik besloten om ook op de andere huisjes spetters aan te brengen zodat het lijkt alsof het thuis hoort in de bakstenen.


Dit huisje zal mooi kunnen stralen tijdens donkere, gezellige winteravonden.
Fijn dat jullie zijn langs gekomen om mijn blogbericht te lezen.


Gebruikte materialen: 
-6002/0657 Mery's swirls 
-6002/0680 kerst takjes 
-6002/0681 christmas ball
-6002/0685 heart shape of holly berries 
-6002/0915 Hollandse Huizenrij 
-6011/0516 papierset let it snow 
-6011/0522 papierset Holland

3 opmerkingen: