Pagina's

maandag 29 mei 2017

Sea you soon...


Dag lieve mensen,

Hebben jullie dat ook wel eens …..dat je iemand die je een lange tijd, door drukte, niet gezien hebt even een kaartje stuurt. Gewoon zodat degene toch weet dat je aan haar denkt.  

Zo heb ik dit kaartje voor jullie gemaakt.

Ik heb een shadow box kaartje gemaakt. Een paar blogposten terug (28 april) staat een uitleg van Heleen.
Zonder dat we het van elkaar wisten hadden we zo’n zelfde soort kaartje gemaakt, hihihihi.
De taart linksonder heb ik uitgestanst een de verhoogde delen ingesmeerd met lijm en daar heb ik zand van het strand overheen gestrooid.

Als ik naar het strand ga dan neem ik buiten de gevonden schelpjes , ook altijd een zakje zand mee terug naar huis. Deze kan ik dan verwerken op mijn kaarten.
Bovenop de kaart heb ik de leuke bubbelrandstans gebruikt.  En de bubbels ook nog laten terug komen op het diepe gedeelte in het kaartje bij de afbeelding.

Als je wel eens op het strand bent geweest  dan kan je misschien wel het geluid herinneren van de zeemeeuwen.  Deze horen natuurlijk ook bij dit strandtafereeltje.

Ik wil wel eens  de uitgestanste malletjes op een bepaalde plaats een kleurtje geven maar met die vingerdoubers  ga je soms dan net een beetje te ver en komt de inkt op plaatsen waar je het niet wil hebben. Daar heeft Joy!crafts  weer wat handigs voor.  Kennen jullie de applicator  al met verschillende maten kleine pompons. Deze zijn superhandig om kleine details mee te beïnkten. Kijk maar hoe ik dat gedaan heb bij de zeemeeuw.

Om het geheel af te maken  heb ik wat schelpen rechtsonder op het kaartje geplakt om het strandsfeertje nog eens goed te benadrukken.
Hieronder heb ik een foto geplaatst waar het kaartje een beetje schuin op staat zodat je goed de diepte kan zien.

Bedankt voor jullie bezoekje op ons blog en nog een prettige dag .
 

6002/0418 Seashore – reddingsboei
6002/0419 Seashore- zeemeeuw
6002/0428 Let’s Party - taart
6002/0495 Under the sea- wegwijzer
6002/0519 Bubble border
6002/0520 Bubbels 
6002/0647 Alfabet
6002/0661 Seashore – zeemeeuw op strandpaal
6011/0517 Papierset Seashore
6200/0204 Applicator met pompons
6410/0360 clearstempel
6500/0215 Tacky glue
8013/0024 wit cardstock

3 opmerkingen: