Pagina's

maandag 24 april 2017

Little ducks

Zoals jullie misschien wel gemerkt hebben, vind ik het altijd leuk om kaarten te maken met een apart patroon. Zo ook deze baby kaart met eendjes. Eigenlijk hoort de kaart er anders uit te zien, maar door een klein foutje kwam dit patroon eruit. Ik vond hem erg leuk, dus hebben het lekker zo gelaten.


Ook op deze kaart is weer van alles te zien, maar ik vond met name de eendjes toch wel heel erg schattig. Doordat de kaart schuin afloopt zie je dus heel goed de eendjes van klein naar groot.
Ik heb gebruik gemaakt van het mooie papierblok La Vie est Belle Little Miracle. Daar zit altijd van alles in om een mooie kaart te kunnen maken en de baby plaatjes zijn zo snoezig. Vinden jullie het ook zo'n mooie baby?


Als je de kaart openmaakt verschijnt er een waslijntje. Deze heb ik meerdere malen uitgestanst in het wit én in design papier, zodat je leuke bonte kleertjes krijgt (beetje knip werk). Als je de kaart dan nog verder opent verschijnt er een prachtige baby en zwemmen de eendjes rondom de kaart. Dit geeft echt een super leuk effect zoals je hieronder kunt zien.



Materialen lijst:

6002/0365 Vintage Borders
6002/0647 Alphabet
6002/0666 Flag
6002/0668 Balloons
6002/0672 Waslijn
6002/0760 Mery’s Ducks borders
6011/0384 La Vie est Belle Little Miracle
6011/0704 Baby paper block
6300/0023 Organza 9 mm
8099/0261 Papierset linnen structuur wit

2 opmerkingen:

  1. Super leuke kaart. Heb toevallig zaterdag op de knotsgekke kaartendagen de mal van de eendjes gekocht. Mery Cozijnse zelf stond er mee te demonstreren en ik vond de mal zo leuk dat ik 'm gekocht heb. Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen