Pagina's

maandag 27 maart 2017

New home

Hallo allemaal,

Er zijn weer leuke stencil uitgekomen, om bij een verhuiskaart te verwerken. Ik heb dit keer een aparte kaart gemaakt, zodat je er lekker veel op kwijt kan. Voor de kaart heb ik het mooie papier van de Papierset Spring gebruikt. Voor de voorkant heb ik een wat oudere Lin & Lene stencil van een huis gebruikt. Voordat je die op plakt, nog een stuk kant erachter verwerkt van de Natural Sense Collection. Deze zo lang gelaten, zodat je die dan eromheen kunt laten vallen en aan de zijkant met een mooie strik kan sluiten. Achter het huis een tag van Movie Tickets verwerkt. Hier nog een schattig lieveheersbeestje op geplakt en linksboven in de hoek ook nog de Klaverblaadjes 4 met een groter lieveheersbeestje erop. Aan de boven en onderkant het stencil van de leuke randen gebruikt. 


Voor het model van de kaart, heb ik de voor en achter kant uit Kraft Papier 17 cm x 9,5 cm gesneden. Uit wit linnen structuur 16,5 cm x 9 cm. Uit design papier 16 cm x 8,5 cm. Voor het middelste stuk van de kaart uit Kraft papier 30 cm x 12 cm gesneden. Deze rillen op 7 cm, 15 cm en 23 cm. Dit heb ik een 0,5 cm van de onderkant van de kaart opgeplakt. Maar wel zo plakken, dat je de schuine zijkanten niet helemaal vast plakt, zodat je er nog een tag achter kan verwerken.

Voor zowel aan de linker als aan de rechterkant van de kaart, heb ik de teksten met het Poly Besa stencil Verhuis tekst op verwerkt, deze heb ik met behulp van een Dauber beïnkt. Erg handig zijn de Daubers hiervoor. Op het schuine gedeeltes, waar de tags achter zitten, heb ik de leuke randen weer op verwerkt. De tags komen van het mooie stencil Cutting, Embossing stencil/Clear Stamps Smile. Aan de tags heb ik nog een stukje Raffia verwerkt. 
Aan de linkerkant nog Laverblaadjes 4 en lieveheersbeestjes erop verwerkt. Aan de rechterkant de mooie sleutels, van een wat ouder stencil Vintage Flourishes Sleutel erop verwerkt, met daaraan vast een stukje touw van het setje Decoration.


Voor het middelste gedeelte van de kaart, heb ik bovenin de 3D waslijn geplakt. Met een aan de zijkanten de kleine vogeltjes van de babywaslijn eraan vastgemaakt. Met een witte pen heb ik nog wat lijntjes en stippeltjes op de was getekend. Hier past natuurlijk de vrouw met de wasmand erg leuk bij, net als de mooie wasmachine met de was erin. Bovenop de wasmachine ook nog een wasmand met wat was erin, erop gezet.


Even nog de binnenkant van de kaart, maar dan met de tags achter de zijkanten weggeschoven.


Gebruikte materialen:

1201/0085 Cutting, Emb. & Deb. st. Line & Lene Huisje.
6002/0559 Cutting, Emb. & Deb. st. Baby waslijn.
6002/0625 Poly Besa stencil Verhuis tekst.
6002/0672 Cutting, Emb. & Deb. st. 3D Waslijn.
6002/0673 Cutting, Emb. & Deb. st. Wasmachine.
6002/0674 Cutting, Emb. & Deb. st. 3D vrouw met was & mand.
6002/2052 Cutting stencil Randen.
6003/0040 Cutting st. Vintage Flourishes Sleutel.
6004/0001 Clear Stamps/stencil Movie Tickets.
6004/0007 Cutting, Emb. st./Clear Stamps Smile.
6004/0008 Cutting, Emb. st./Clear Stamps Lieveheersbeestje/Klav4.
6011/0515 Papierset Spring.
6200/0221 Dauber.
6300/0322 Natural Sense Collection (kant).
6300/0504 Decoration.
6500/0201 3D - Kit.
8013/0126 Metallic Cardstock Zilver.
8089/0203 Kraft Paper.
8089/0244 Kraft Paper Zwart.
8099/0104 Cardstock Linnen Structuur Wit.

Ik wens jullie allemaal een fijne dag. Dank jullie wel voor het langskomen en graag tot de volgende keer.


3 opmerkingen: