Pagina's

donderdag 28 januari 2016

Congrats...

Hallo allemaal,

Met deze kaart ben ik aan de slag gegaan met de nieuwe Pigment Markers van Winsor & Newton, die Joy!crafts in het assortiment heeft genomen. Voor de kleine stempel Flowers, past het kraft paper kaarten met enveloppen er goed bij. Voor de kaart, heb ik het mooie paper bloc Winter Love ervoor gepakt en de kleuren van de Pigment Markers Mauve en Sap Green, passen hier mooi bij.  


Met de Pigment Markers kleur je de stempel in met de gewenste kleuren. Als je dit gedaan hebt, dan wasem (adem) je op de stempel en dan druk je het af op het witte cardstock papier, die er erg geschikt voor is. Dan kun je gelijk met een waterpenseel de kleuren van de stempelafdruk verder inkleuren. Als je het nog ietsje donkerder wilt hebben dan ga je met de stift nog even op een acrylbloc en pak je daar nog wat vanaf, tot je het gewenste eindresultaat heeft.


De mooie randjes van No End Borders heb ik op de kaart verwerkt. Verder heb ik nog wat plakparels en een metal charm erop. 


Gebruikte materialen:

6002/0479 Cutting & Embossing No End Borders.
6011/0037 Paper Bloc With Love.
6020/0001 Decoration Pearls wit.
6350/0303 Metal Charms.
6410/0317 Clear Stamps Sending Messages.
6410/0377 Clear Stamps Flowers(Campanula).
8001/0011 Kraft Paper 10 cards & 10 envelopes.
8013/0021 Cardstock wit.
8089/0203 Kraft Paper.
8099/0101 Paper Linnen Structuur wit.
C0290047 Windsor & Newton Pigment Marker - Mauve en Sap Green.

Ik wens jullie allemaal een fijne dag. Dank jullie wel voor het langskomen en graag tot de volgende keer.

 


4 opmerkingen:

  1. Prachtig Astrid, en wat een schitterende vogel heb je erop verwerkt!!
    Mooie stempelstiften, ik wist niet dat die er ook waren, lijkt me heerlijk om mee te werken!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi, Astrid en het vogeltje, de blikvanger van de kaart, vind ik helemaal geweldig!
    Groetjes, Manja.

    BeantwoordenVerwijderen