Pagina's

maandag 13 oktober 2014

Herfst...

Hallo allemaal,

Vandaag is het mijn beurt weer om jullie iets leuks te laten zien. Al hebben we een hele poos mooi weer gehad en zijn we verwend nu is dan toch echt de herfst wel begonnen... en dat was dan voor mij ook de reden om een leuk herfststukje te gaan maken. Ik heb de gave MDF paddenstoelen set dit keer voor jullie gepimpt.


Ook het beertje met zijn potjes honing is een van de nieuwe stencils van Joy!Crafts en past natuurlijk perfect in zo'n herfststukje. Ik heb de ge-embosste delen er van even met wat inkt bewerkt zodat hij wat meer spreekt in het geheel.


Ook het bistro setje mocht niet ontbreken en op de grond liggen natuurlijk de nodige blaadjes. Die blaadjes zijn van de mooie herfst stempel set en die heb ik met verschillende kleurtjes ingekleurd. De blaadjes en de takjes heb ik met een embossing pen wat opgebold zodat ze er wat verdroogd uit gingen zien.


Bedankt dat jullie weer even langs kwamen om te kijken en heel graag tot een volgende keer.

Lieve groetjes,
Heleen

Dit is mijn materialen lijstje:
6002/0263 Cutting & embossing tak nr 1
6002/0376 Cutting & embossing Bille's garden
6011/0301 Paperbloc Fading colors
6200/0023 Embossing pen
6200/0156 MDF mushroom on foot
6300/0331 Ribbon handmade collection
6410/0079 Clearstamps Scrabble
6410/0098 Clearstamps ENG Autumn



3 opmerkingen:

  1. Ooooooooh, a dazzling creation!!! Love this mushroom set creation with so lovable dies:) and you composed it very perfectly, just love it!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ich bin von der Gestaltung des MDF Pilz total begeistert. Was für eine wundervolle Idee. Gefällt mir sehr gut. Ganz liebe Grüße Silvi

    BeantwoordenVerwijderen