Pagina's

maandag 27 mei 2013

Candytime.............

Hallo allemaal,

Vandaag is het weer tijd voor een nieuwe CANDY en we mogen weer wat leuke mallen weggeven van JoyCrafts. Deze week zijn het deze leuke embossing/borduurmallen mallen van Erica en mogen we 3 mensen blij maken met 1 mal..




Wat moeten jullie doen om 1 van deze mallen te winnen.

~ Wordt volger van dit blog ~
~ Als je volger bent, plaats dan je naam bij Mr. Linky hieronder ~
~ Plaats de Candy op je eigen blog ~

Wij wensen jullie allemaal weer heel veel succes.

De Candy loopt tot maandag 27 mei 2013 - 12.00 uur.

Groetjes van de meiden van het team van JoyCrafts

Op dit kaartje is de rand en het takje gebruikt, zo zie je dat het ongeborduurd ook een schitterende rand is.




47 opmerkingen:

  1. Weer een leuke candy!!!Waag graag een gokje,

    Gr Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow wat een geweldige mallen zeg.

    Wat een mooi kaartje is er mee gemaakt.

    Groetjes,

    Natasja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat voor leuks mogen jullie nu weer weggeven.
    Erg mooi.
    Liefs Jackelien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat zijn dit geweldige mooie mallen.
    Bedankt dat we hiervoor de kans krijgen om er ééntje uit te winnen.
    Het kaartje is ook super gemaakt.
    Helemaal in mijn smaak.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Das sind wieder ganz besonders schöne Schablonen. Vielen Dank für die Chance auf diesen tollen Gewinn.

    Liebe Grüße, Carmen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een mooie mallen,
    wil graag een gokje wagen
    groeten renate

    BeantwoordenVerwijderen
  7. O Wat is dit toch weer leuk elke keer, ik doe graag weer mee hoor.
    Iedereen veel succes, liefs Hanny♥

    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een schitterende mallen om lekker mee te variëren,ik waag een kansje...lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een leuke candy weer dank je wel voor de kans.

    ook gefeliciteerd aan de winnaars van de vorige candy.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  10. That´s a wonderful candy!
    I would like to win it :)
    Ilse (thera)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ohh . . .die zijn leuk. Ik doe graag mee !

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een prachtige mallen, doe
    graag mee.
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wat een gave mallen zijn dat
    en wat een schitterende kaart is er mee gemaakt
    ja ik zou graag mee willen doen met de candy

    groetjes anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. superleuk zijn deze mallen, ik doe weer mee..groetjes van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een superleuke borduurmallen :) Ik doe graag mee, want borduren is m'n grootste hobby :) De mal waar een lint door kan is echt super!

    Groetjes Lisanne
    http://cardsbylies.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wauw wat weer een leuke candy. Ik doe graag mee.

    Groeten Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  18. wat een leuke candyprijsje
    heb jullie weer
    bedankt dat ik een kansje mag wagen
    liefs jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Thank you for another amazing candy :)

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Thank you for this new candy
    these dies are so beautiful

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Schitterende mallen. Ik vind het super om deze Hobby's te kunnen combineren. Ik doe dus graag mee.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een heerlijke mallen en een prachtige kaar! Lekker vrolijk met die voorjaarsvogels!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. I would love a chance to win one of the stencils although it will not let me add my name to Mr Linky.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat zijn dat prachtige mallen.
    En ik doe graag mee.
    Groetjes harma

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Belíssimos candy, obrigada pela chance de participar. Beijo, fique com Deus.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Maravilhosos cartões, lindas inspirações.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat een schattige malletjes en vele mogelijkheden zo te zien!

    Gr Antoinettte

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Weer al een super mooie candy !

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Danke für das tolle Candy,
    liebe Grüße Ulrike

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Was für wunderschöne, neue Schablonen. Danke für dieses schöne Candy.
    Wie die Karte mit einer der Schablonen gearbeitet wurde, gefällt mir auch sehr gut.
    Liebe Grüße, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wat weer een leuke candy, doe graag mee.
    Gr Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  32. erg leuk weer en ik doe graag weer mee, groetjes Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Dat ziet er prachtig uit die mallen. Ik waag ook een gokje.
    gr.
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Hallo,

    so schöne Schablonen, gerne bin ich dabei und hüpfe in den Lostopf.

    Liebe Grüße

    BeantwoordenVerwijderen
  35. echte mooie mallen
    leuk om mee te werken ik ga een gokje wagen,

    groetjes leni

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Gosh, another week, another lovely candy.

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Wederom van die leuke mallen die jullie weg mogen geven. Graag waar ik een kansje.

    Groetjes,
    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Wow wat een leuke malletjes , ja hoor ook ik waag graag een kansje
    grtjs, Emma

    BeantwoordenVerwijderen
  39. mooie candy weer, ik doe graag mee xx

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Jeetje, wat een mooie mallen zeg.
    Bedankt voor deze kans.

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Dit zijn wel héle mooie!
    Ik waag een gokje.
    Groetjes, Miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Hallo team van Joy Crafts, Wow wat weer een mooie mallen, ik doe graag mee.
    Groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  43. wouw wat een super candy geven jullie weer weg wil graag een gokje wagen
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Olá querida!!!
    Passando para agradecer pelo sorteio!!! Parabéns pelos belos trabalhos!!! Beijos!!!!

    BeantwoordenVerwijderen