Pagina's

maandag 8 oktober 2012

Maandag!!! Candy Time


Hallo allemaal,

Hier zijn we weer vandaag. En we mogen deze week 4 mensen blij maken met onderstaande schitterende mallen. 





Wat moeten jullie doen om een van deze schitterende mallen te winnen

~ Wordt volger van dit blog ~
~ Als je volger bent vul dan je naam in bij Mr. Linky hieronder ~
~ Plaats deze candy op je eigen blog ~

Deze candy loopt tot maandag 8 oktober 12.00 uur.

Wij wensen jullie heel veel succes.


Hartelijke groeten van de meiden van het team van JoyCrafts

80 opmerkingen:

  1. ooo...4 personen die een kans maken op de malletjes. ik doe weer mee.
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo!
    Danke, für das Candy. Ich mache gern mit. Habe das Bild verlinkt.

    Liebe Grüße
    Paula

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een gave mallen, wie wil hier nou geen kansje voor wagen,
    ik doe zeker weer mee
    en natuurlijk bedankt dat we zo'n schitterende kans krijgen.

    groetjes anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow, wat een schitterende mallen zijn dit.
    Ik doe graag mee.

    Groetjes,
    Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dit zijn prachtige stansen, heb me weer aangemeld!
    Groet, Gonda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Doe graag mee met de verloting van deze mooie mallen. De kaart is ook erg mooi gemaakt.
    groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Bloos, ik heb net gewonnen, maar ik doe weer graag mee.
    Hartelijke groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauwwie, wat zijn ze spannend mooi!
    Dus ik waag een gokkie ha ha.
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Deze zijn wel heel mooi, ik waag weer graag een gokje.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Deze stansen zijn zooooo mooi! Doe graag mee om een kans te maken om er 1 te winnen.

    groetjes, Wil

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wauw, wat een gave mallen........ik hoop er eentje te winnen. Leuk dat jullie dit doen!!

    Groetjes, Renate

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een gave mallen,
    Ik wil graag een kansje maken op 1 van deze mallen.

    Groetjes Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Schitterende mallen.
    Bedankt voor deze (en alle andere) candy's
    Groetjes Carola

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Geweldige candy
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hele mooie mallen, SUPER.
    Weer bedankt voor deze mooie candy (en kans)!
    Groetjes, Miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wauw alweer zo'n pracht Candy, ik wil wel graag een kans maken op een van deze mooie mallen.
    Liefs, Liesbeth.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. super candy,
    super bedankt voor deze mooie candy
    grineke

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat zijn dit super mooie mallen!! Ik ben er helemaal weg van, zo chique! Bedankt voor de kans om er een te winnen!! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ik wil wel een gokje wagen voor deze prachtige mallen.

    Groetjes Hanny.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een prachtige mallen was zondag bij Do-It daar was Marianne met een van deze mallen aan het werk prachtig.
    Bedankt voor deze mooi candy
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een prachtige mallen. Ik waag een kansje voor mijzelf en er zeker een kopen voor mijn moeder van 88 die nog steeds kaarten maakt. Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een mooie mallen!!!
    Daar kunnen we leuke dingen mee doen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een prachtige mallen en wil graag een kansje wagen.
    Groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een prachtige mallen ik doe graag mee om dit te winnen.
    Gr Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Fabulous candy,thanks a lot for the chance to win^_^
    Hugs,
    Sonia

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wauw, vier mensen die zo'n mooie mal kunnen winnen. Ik wil graag een gokje wagen om te winnen.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat een supermooie mallen. Daar wil ik heel graag een kansje voor wagen!
    Groetjes,
    Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat een verwennerij hier de laatste tijd.
    Ook ik doe weer graag mee.

    Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wauw wat een super gave mallen zijn dit, mijn voorraad stijgt ook al aardig met Joy mallen.
    Dus voor zo'n mooie mal wil ik graag een kansje wagen.
    groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  30. wat een leuke candy's geven jullei weg
    ik waag graag mijn kan s, bedankt
    groetjes marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wat een leuke candy weer.
    Ook ik waag graag weer een kansje.

    Groetjes,
    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Très beaux gabarits, j'aimerai tant en avoir un ! Merci de nous les proposer.

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Super deze candy...ik wil graag een gokje wagen. De candy staat op mijn blog.

    Groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Echt super mallen...en dus wil ik ook wel een kansje wagen. Je weet maar nooit! Ga de candy meteen op m'n blog zetten!

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Ouaouh ! Superbes créatables ! je tente ma chance

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Wat een geweldige mallen ,ik waag graag een kansje. Groetjes Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Wat een geweldig leuke Candy!! Het zijn prachtige mallen!! Hier wil ik graag een gokje voor wagen!!

    Groetjes, Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  38. wat een super candy
    en dan ook nog meer di er een kans op maken

    ik wil dan ook heel graag een gokje wagen op deze prachtige candy heel erg bedankt voor de kans

    gr roelie S

    BeantwoordenVerwijderen
  39. wat een gave candy zeg ik doe ook graag mee en waag graag weer een kansje bedankt voor deze kans grt jans

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Ze zijn geweldig mooi,dus ik wil ook graag een gokje wagen.

    BeantwoordenVerwijderen
  41. I have followed although can't seem to add my blog and name for a chance to WIN ! Could you add me, Tootsie @ http://paperbagley.blogspot.com/
    Happy Dutch Girl in Oregon USA

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Zo Mooi ;)
    Chapeau hoor!!
    Doe heel graag mee.
    Creatieve groetjes
    Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  43. geweldig afgelopen vrijdag en zaterdag op de demodagen van marlous gestaand stond naast marjan v/d wilen en heb alle super kaarten bewonderd geijk maar mooi hoekje gekocht van deze mooie mallen

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Ik ben via het Banter hobbyhoekje bij jullie gekomen, en vindt die mallen fantastisch mooi!!!!
    Daar doe ik graag aan mee hoor!
    Harstikke bedankt voor deze kans.
    Lieve groetjes Juanita

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Wat een prachtige mallen.
    En wat leuk van jullie dat ik mee mag doen om een van deze mallen te winnen.
    Liefs, Doutzen

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Wat een geweldige candy. ik wil ook een gokje wagen, om één van deze prachtige mallen te winnen.
    Gr. Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Wat een super candy
    En wat een prachtige mallen zijn er te winnen.
    Groetjes Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Wauw geweldig. Het zijn ook schitterende mallen.
    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Thank you for the wonderful candy you're offering. I have posted it in my sidebar and I am a follower.
    hugs
    Donna xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. It won't let me enter with Mr Linky, at #126, I keep trying but it refuses to enter when I click on it.

      Verwijderen
  50. Wauwie wat een geweldige candy. Ik zou zeggen maak me blij :) Bedankt voor deze kans op deze geweldige prijs.

    Liefs Johanna

    BeantwoordenVerwijderen

  51. Hallo, das ist ein super Candy, aber Herr Linky mag mich nicht , und nimmt mich nicht an, schade.
    L.G.KarinNettchen

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties

    1. Oh jetzt hat es doch noch geklappt, ich freue mich.
      L.G.KarinNettchen

      Verwijderen
  52. Super, wat een mooie candy.
    Deze mallen zijn geweldig.
    En als je dat dan mag winnen, dat is mooi mee genomen.

    Bedankt.
    Groetjes Sippie.

    BeantwoordenVerwijderen
  53. Ja Wie wil die candy nou niet he :) whahaha. Dus ik doe gewoon lekker mee, heb hem ook ff doorgezet op facebook, hoe meer mensen hoe meer vreugde zou ik zeggen :).

    Groetjes
    Sylvia (Creavlinder)

    BeantwoordenVerwijderen
  54. O wat een prachtige mallen. Daar wil ik heel graag voor mee doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  55. Ze zijn mooi!!!! Ik waag een kans want wie niet waagt die wint niets.

    BeantwoordenVerwijderen
  56. Ze zijn mooi!!!! Ik waag een kans want wie niet waagt die wint niets.

    BeantwoordenVerwijderen
  57. Ze zijn mooi!!!! Ik waag een kans want wie niet waagt die wint niets.

    BeantwoordenVerwijderen
  58. Ze zijn mooi!!!! Ik waag een kans want wie niet waagt die wint niets.

    BeantwoordenVerwijderen
  59. Prachtige stansjes zijn dit.
    Fijn dat we hiervoor een gokje mogen en kunnen wagen.

    Gr Kitty

    BeantwoordenVerwijderen
  60. O als dat eens waar zou zijn.

    ben ik heel blij???

    gr Bep

    BeantwoordenVerwijderen
  61. Wat een mooie mallen zijn dit, geweldig om die te kunnen winnen, wie wil dat nou niet?
    fijn weekend groetjes Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  62. oh wauwie, wat een oppie toppie leuke candy!!
    liefs Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  63. Wauw wat super, zo mooi die mallen, top.
    Groetjes van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  64. Wat een grote candy. En zo mooi.
    Ik heb net weer wat bestellt van joycrafts maar deze nog niet dus het zou goed passen.
    Ik ga maar zitten duimen.
    Bedankt hoor voor de kans om mee te doen.
    Lieve groetjes Michelle

    BeantwoordenVerwijderen
  65. Was für ein tolles Candy. Vielen Dank für die Chance, auf so einen schönen Gewinn.
    Ich habe das Candy in meiner Sidebar verlinkt
    Ganz liebe Grüße aus Germany sendet Carmen

    BeantwoordenVerwijderen
  66. wat een prachtige candy, ik doe heel graag mee, ik heb al zoveel mooie kaarten met deze mallen gezien, succes allemaal
    groetjes tini

    BeantwoordenVerwijderen
  67. Wat een geweldig prachtige candy nu ik ga een gokje wagen hoor wie wil er niet zo'n mooie mal hebben.
    Groetjes harma

    BeantwoordenVerwijderen
  68. Ik ga ook nog maar eens een gokje wagen voor deze mooie candy.
    Gr Dinie

    BeantwoordenVerwijderen
  69. Wat een leuke candy! Doe ik graag aan mee. Het zijn prachtige materialen om mee te werken.
    Groet Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  70. Flott candy!! Håper jeg er heldig:) Har linket i sidebaren og er følger.
    Klem, Lin Monika

    BeantwoordenVerwijderen
  71. thank you for offering this candy - I have some joy dies and they are great - the cut is very crisp

    BeantwoordenVerwijderen
  72. Ik kan nog net meedoen zie ik, super candy weer.

    BeantwoordenVerwijderen
  73. Ein wunderschönes Candy! Hoffentlich habe ich Glück!!!
    L.G. Ulla

    BeantwoordenVerwijderen
  74. wow! great card! i love your use of the spellbinders -- makes me want to win it even more! :) thanks for the chance :)

    BeantwoordenVerwijderen
  75. hoi vraagje zijn de mallen al verloot het liep tot 8 oktober mischien het ik het gemist hoor ben af en toe blond

    BeantwoordenVerwijderen
  76. oh wat lief!!

    heel gaaf dat jullie dit doen!
    ik was al een tijdje opzoek naar jullie blog lol
    hoop dat ik eens een x mazzel heb!

    kiss sammiej

    BeantwoordenVerwijderen