Pagina's

donderdag 29 oktober 2020

Welkom Sint en Piet

  Hallo Allemaal,

Nu de wintertijd weer is ingegaan duurt het niet lang meer totdat de decembermaand weer aanbreekt. Persoonlijk vind ik dit altijd 1 van de gezelligste maanden van het jaar. S avonds vroeg donker en gezellig met het gezin een spelletje doen of tv kijken vind ik heerlijk. Ook in deze maand is het weer tijd voor het heerlijk avondje. Met een zoontje van 7 is dit natuurlijk een spannende gezellige tijd. Vol verwachting worden er bij ons dan ook verschillende liedjes voor de haard gezongen, met een bosje hooi en een winterpeen in de schoenen. Nu ik dit blogbericht schrijf heb ik er nu al zin in ;)

In de collectie van JoyCrafts zijn er hele leuke producten uitgekomen passend bij het sinterklaas thema. Jocelijne heeft een prachtige stempelset ontworpen welke ik verwerkt heb op het polybesa doosje 6005/0007. Een heel mooi kado doosje welke je op je cardstock overtrekt met potlood en vervolgens uitknipt.


Samen met de fruitbomen stansen 6002/150


Hier zie je alle 4 de zijden van het doosje


Dit doosje is zeker de eerste van velen...nu nog even nadenken wat de sint erin zal weggeven ;)

2 opmerkingen: