Pagina's

woensdag 30 september 2020

It's X-masssss

  Hallo allemaal! 


Wie van jullie is al gestart met het maken van kerstkaarten? 
Ik alvast wel, als je iedereen een persoonlijke kerstkaart wilt geven dan ben je natuurlijk een tijdje bezig. 
Gelukkig heeft joy!crafts vele leuke materialen over en rond Kerstmis in haar collecties! 
Wat boffen we daar tot mee. :D

Met materialen uit collectie 8 ben ik aan de slag gegaan voor het maken van een leuke kinderen-pubber kerstkaart. 
Kijk maar mee! 


Zie je de gave stans van de auto waar de kerstboom uitsteekt? 
Deze is erg tof, ik hem hem uitgestansd uit wit stempelpapier en nadien op kleur gebracht zodat het een mooie rode stralende wagen zou worden. 
En dan dat blinkend papier, toch super gaaf! Ik denk dat degene waar deze kaart naar toe gaat erge fan gaat zijn van het blinkende element!


En dit is het volledige resultaat geworden. 
De huisjes erbij, Bille's cirkels voor een speelser effect. 
Ik ben tevreden over het eindresultaat. 
Deze kan over een paar maanden de post op. 

Graag tot een volgende keer! 


gebruikte materialen: 
1800/0069 spiegelkarton A4 bedrukt 
6002/1569 stansmal - Bille's cirkels 
6002/1505 stans-embosmal - Noor - NC - Auto/dennenboom 
6011/0426 sabelvellen - Noor - warm en cozy 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten