Pagina's

dinsdag 22 september 2020

I love the sea

  Hallo allemaal, 

Ik hou van de zee  dit is een van de weinige plekken waar ik mijn hoofd eens helemaal stil krijg. 
Dat is niet vanzelfsprekend bij mij. 
Voor mijn blog van vandaag laat ik jullie graag een project zien met het prachtige zee papier uit collectie 7. 
Helemaal iets voor mij als zee liefhebber, het is geen stereotiep papier blauw/rood gestreept maar hele andere toffe kleurtjes en patronen. 
Echt een prachtige set, en het leuke is dat dit scrapformaat is, dus mijn zee foto's van afgelopen vakantie kan ik nog heerlijk gaan scrappen. 


Voor nu ben ik aan de slag gegaan met het leuke nieuwe polybesea stencil waarmee je dit leuk doosje kan maken. 
Ik heb het prachtige papier gebruikt en de leuke huisjes, ik vond ze passen bij mijn zee idee omdat ze wel iets weghebben van vakantiewoningen of appartementsgebouwen. 


En zo ziet de andere kant eruit, I love Sea. 
Dit past zo goed bij mij dat ik het er toch wel echt op moest verwerken. 

En voila, dit was het voor vandaag. 
Graag tot een volgende keer! 





2 opmerkingen: