Pagina's

zaterdag 15 augustus 2020

Tag

Hallo allemaal,

Tags, of labels komen altijd wel eens van pas. 
Meestal moet ik ze last-minut nog even maken. 
Dit keer heb ik mezelf voorbereid en heb ik enkele simpele labels gemaakt zodat ik een voorraadje heb wanneer ik er een nodig zou hebben. 


Het label heeft niet veel nodig! 
Ik ben aan de slag gegaan met de handige tekenmallen. 
En de didacticus bloem. 
Dit is een mooie grote bloem wat meteen in de aandacht springt. 
Deze heb ik verder aangevuld met het leuke lange blad van Bille. 
Een leuk tekstje erop en je hebt in no-time een leuk label klaar. 


De verschillende label teksten in de Noor set zijn zo fijn om te gebruiken. 
Echt handig voor dit soort zaken. 


Zie zo, dat is het dan weer voor vandaag! 
Graag tot een volgende keer. 


2 opmerkingen: