Pagina's

donderdag 6 augustus 2020

Doe het allemaal!

Hallo allemaal,

Een gepersonaliseerde kaart geven aan iemand is toch zo veel leuker als een standaard gekochte kaart. 
Ofja, dat is toch mijn mening daarover. 
Dit kaartje is speciaal gemaakt voor iemand die er nood aan heeft. 
Kijk maar mee naar de mooie tekst. 


Geniet, dans, schitter en straal. Kies er niet eentje maar doe het allemaal! 
Prachtig toch? 
Om de tekst extra kracht toe te brengen heb ik het label in een leuk frame geplaatst. 
Zo zie je het tekstje nog beter uitkomen. 
Verder heb ik het kaartje niet te druk gemaakt. 
Onderaan de prachtige kruiwagen, enkele schaapjes en de leuke grasborder. 

Kijk maar mee. 

De kruiwagen heb ik uitgestanst uit wit kraftpapier wat ik ingekleurd heb. 
Zie je de leuke details terug komen in de kruiwagen? 
Prachtig toch! 
En dan die schattige lammetjes! 
Ik ben helemaal verlieft hierop. 


En voila, dit is de volledige kaart geworden. 
Prachtig papier wat al veel zegt, het leuke gras, mooie kruiwagen. 
Een frame met een super leuke tekst. 
Zo dit was het voor vandaag, ik zie jullie graag terug op een van de social media kanalen of in een volgend bericht. 





Geen opmerkingen:

Een reactie posten