Pagina's

dinsdag 7 juli 2020

Stoer

Goedemorgen allemaal,

Welkom op het blog van Joy!Crafts.
Wat een geweldige lijn is er uitgekomen.
Dit is echt mijn favoriet de industriële lijn.


Ik heb een pocket kaartje als inspiratie project.
Door middel van de naaimachine heb ik pockets gemaakt.
Alle industriële onderdelen heb ik uit zwart cardstock gesneden.
En ze roestig gemaakt,ze daarna weer iets afgezwakt met zwarte inkt.
Hierdoor krijg je toch het roestige effect.
Zo geef je op een leuke manier een financiële bijdrage.





Een foto van dichtbij om het roest goed te laten zien.
Wat is deze rand gaaf hè.
Deze lijn is echt weer goed voor heel veel stoere kaarten.



Op de kaders heb ik labels geplakt uit de serie Men's World.
Hier is ook het design papier van.
Dit was het voor deze keer graag tot een volgende keer.
Fijne dag.



Alle gebruikte materialen op een rijtje,

Industriële stijl 6002/1458
Industriële stijl-Kader 6002/1459
NoEnd Industriële stijl-Rand 6002/1474
Noor! Design Labels  Men's World 6011/0425
Noor! Design Men's World design papier 6011/0575

1 opmerking: