Pagina's

donderdag 28 mei 2020

Schatzoeken

Hallo allemaal,
Wat zijn de snijstencils van Jocelijne leuk! Deze maand zijn er weer 2 nieuwe bij gekomen nl. de schatkist en de bomen. Nog meer ingrediënten om hele leuke kaarten mee te maken.
Vandaag gaat de papegaai schatzoeken en ik moet zeggen.... het gaat hem goed af!


Voor deze kaart heb ik verschillende setjes van Jocelijne gebruikt. Welke dat zijn kan je vinden in de materiaallijst onderaan deze blogpost.


De schatkist is gesneden uit fijn ribbelkarton. Zoals je kan zien hangt de schatkaart er een stukje uit. Het "beschrijven" van de schatkaart is gedaan met een hele fijne marker, niet te lezen maar piraten schreven vroeger tenslotte ook niet zo duidelijk hahahahaha.
Kijk ook eens hoe leuk het zwaard is wat bij de schatkist zit.
Boven de golfjes springen een paar visjes uit de winterset uit het water.


De boom is ook nieuw. Ik heb er deze keer voor gekozen om de stam voor de groene bladeren te zetten maar die kan er natuurlijk ook achter.


De wegwijzer is eerst bewerkt met inkt waarna ik er daarna nog overheen ben gegaan met een donkerbruin potlood.
De tekst is er zelf op geschreven met een fineliner.
Het anker komt van de set met de zeilboot.
De munten horen bij de schatkist, zo leuk!


Gebruikte materialen:
6002/1179 Cutting stencil Jocelijne Tumble friends
6002/1196 Cutting, embos en debos stencil Jocelijne Winter
6002/1414 Cutting en embos stencil Jocelijne Sailboat
6002/1479 Cutting, embos en debos stencil roadsigns
6002/1482 Cutting stencil Jocelijne Fruit and trees
6002/1500 Cutting, embos en debos stencil Jocelijne Treasurechest
6011/0553 Papierset Dendennis Party solid colours
6200/0006 Ultra fine tip applicator
6200/0007 Sticky pick tool
6500/0002 Foam pads
6500/0013 Foam pads
6500/0215 Tacky glue
8013/0161 Cardstock wit
8089/0214 Currogated cardboard

Ik hoop dat ik jullie weer heb kunnen inspireren. Ik heb in ieder geval met veel plezier deze kaart gemaakt.

2 opmerkingen:

  1. Oh wat zijn ze leuk die stencils en wat heb je er een leuke creatie van gemaakt

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke kaart heb je gemaakt met de schatkist en de papagaai! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen