Pagina's

zondag 5 april 2020

Voorgoed uit ons midden

Hallo allemaal :)

Deze maand komt Joy!Crafts weer met een aantal mooie materialen waaronder mooi papier en stencils om bv condoleance kaarten te maken.

Dit is 1 van de kaarten die ik heb gemaakt voor het Joy!News - Collectie 3

Ook voor deze kaart heb ik het Farewell papier gebruikt.


Op het moment dat ik bezig was met de condoleancekaarten voor het Joy!News kreeg ik diezelfde week te horen dat  mijn echte vader was overleden...dus dat was heel raar en dubbel om hier dan mee bezig te zijn.........


De nieuwe duiven stencils zijn echt prachtig
 en natuurlijk kun je ze op elke gewenste kaart/creatie gebruiken

Dankjewel voor je bezoekje en tot de volgende x :)



gebruikte materialen:
6002/1452   Stencil - Duiven & kader
6011/0639   Papierset Farewell
6410/0498   Stempel Condoleance NL
6500/0122   Tacky Tape 6 mm


2 opmerkingen: