Pagina's

zondag 29 maart 2020

Sterkte

Dag allemaal,

Vandaag is het weer mijn beurt om een kaartje te laten kijken.
Dit keer ben ik aan de slag gegaan met de mooie condoleance producten die deze maand in collectie 3 uitgekomen zijn.
Helaas heb je dit soort kaartjes ook nodig, dan is het fijn als je met mooie materialen kan werken.
Kijk maar mee.


Hier zie je alvast een klein stukje van de kaart die ik gemaakt heb.
IK heb het bewust simpel en eenvoudig gehouden, een condoleance kaart hoef voor mij niet per se veel lagen enz te hebben.
Ik had geen stempel of tekst met sterkte of gecondoleerd dus ben ik deze zelf gaan uitstazen met een alfabetmal.


Het kader met de vogels staat hier centraal, rust en sereniteit.

Zo dat was het voor nu,
ik zie jullie graag terug in een volgend bericht!

gebruikte materialen:
6002/0929 snij-embosmal blauwe bloemcirkel met alfabet
6002/1452 snij-embos-debosmal duiven met kader
6011/0639 designpapier - farwell
8089/0214 geribbeld karton
8089/0203 kaftpapier

1 opmerking: