Pagina's

woensdag 19 februari 2020

Gossimijne

Hallo Allemaal

Ik heb een nieuwe hobby binnen onze hobby gevonden.....spelen met alcohol inkt en yupo papier.
Bij Joy!Crafts hebben we in de collectie een heel fijn synthetisch yupo papier 8011/0702 waar je goed op kunt werken met alcohol inkt en markers.
Het voordeel van deze yupo is dat je het goed kunt stansen in je stansmachine en zelfs kunt embossen.

Bij deze kaart heb ik gewerkt met de alcohol reinkers van spectrum noir.

Ik heb met de pipetjes van de flesjes hier en daar een drupje laten vallen. In een lijmflesje heb ik alcohol gedaan zodat ik heel precies druppelsgewijs alcohol kan toevoegen, zodat de inkt kan gaan bewegen.


Om de inkt op het yupo te laten bewegen hebben we een hele handige luchtblazer voor alcoholinkt 6200/0048.
Met deze luchtblazer kun je heel precies je inkt sturen, je kunt de blaaskracht heel gemakkelijk doseren.
En als allerbelangrijkste voordeel heeft deze lucht blazer dat je de alcoholinkt dampen niet zoveel inademd dan wanneer je met een rietje blaast....en dus beter voor je gezondheid.

Bedankt voor je bezoekje en graag tot de volgende keer



4 opmerkingen: