Pagina's

woensdag 29 januari 2020

Spring

Dag allemaal,

Stiekem verlang ik rond deze tijd weer naar het voorjaar en soms voel je het ook in de lucht. Als ik 's morgens om half 7 de hond uit gaat laten, hoor ik de merels alweer het hoogste lied zingen, terwijl het nog donker en koud is... Dat is genieten in de stilte van de ochtend...

Ik wil jullie een kaartje laten zien met het prachtige designpapier Ivy Cottage 6011/0627 Ik heb daar dit leuke schudkaartje meegemaakt. Als basis gebruik ik hiervoor de woodsters cirkels 
Een tutorial hoe je deze gebruikt vind je Hier!!

Verder het prachtige stencil 6002/1446 Bille's Feston Cirkels. Een handig basis stencil met verschillende maten cirkels met een mooi afgewerkt randje, zeer geschikt voor schudkaarten...

Verder natuurlijk transparante sheets 8002/0100

De kaart heb ik verder opgebouwd met bloemen en leuke elementen uit het designpapier Ivy Cottage. Dus weinig nodig voor een mooie kaart...




2 opmerkingen: