Pagina's

vrijdag 17 januari 2020

Spelen met Yupo papier

Hallo allemaal,

Eerst en vooral nog mijn beste wensen voor het nieuwe jaar.
Deze hebben jullie nog niet ontvangen van mij.
Na een korte pauze (owv een operatie) ben ik nu volledig terug.
Vandaag wil ik jullie graag een kaartje laten kijken wat volledig buiten mijn comfort zone valt.
Ik ben gaan spelen met verschillende soorten alcohol markers, inkt, verf...
Om zo tot een mixed media kaart uit te komen.
Nu ben ik wel heel erg blij met het eind resultaat en denk ik weer, dit moet ik vaker gaan doen.
Joy!crafts heeft zoveel toffe materialen die zich ook heel goed lenen tot het maken van mixed media projecten.
Kijk maar mee.

Kijk op deze foto zie je al dat halve bolletje wat ik gevuld heb met schutmaterialen.
Nadien heb ik er nog een extra glitterlaagje aan toegevoegd omdat ik wel erg van glitters hou.
Verder heb je de katoenen vlinder, deze is ook van joy!crafts.
De vlinder heb ik bewerkt met 2 kleuren inkt.
En voor het lijfje ben ik weer met glitters aan de slag gegaan.
Verder zie je een stukje van een houten woodster, ook heel leuk om te verwerken op mixed media.


Dit is de volledige kaart geworden, lekker vrolijk qua kleuren, veel bloemetjes.
Helemaal mijn ding geworden.
Wat denken jullie, een geslaagd project?

Dit was het weer voor vandaag, graag tot een volgende keer!


Gebruikte materialen:
6002/1436 stands-debos-embosmal - bloemenrand
6211/0001 transparante bollen
6310/0011 woodsters houten open cirkels
6371/0001 katoenen vlinder klein
8002/0100 transparante sheets A4, 5vel
8011/0702 Synthetisch papier yupo

2 opmerkingen: