Pagina's

vrijdag 24 januari 2020

Love with yupo papier

Hallo Allemaal,

Weten jullie dat Joy!Crafts ook een synthetisch yupo papier 80110702 in het assortiment heeft? Dit is heel glad papier at wel op plastic lijkt waar je met alcohol inkt op kunt werken. Het leuke van dit papier is dat je het zelfs kunt stansen en embossen. Dat heb ik bij deze kaart niet gedaan....ik heb het bewerkt met alcohol markers zoals topics.
Een aantal strepen heb ik onder elkaar gezet waarna ik er wat druppels alcohol op heb laten vallen. De alcohol inkt uit de markers reageert hierop en er zijn wat lichtere vlekken ontstaan en de kleuren zijn begonnen te bewegen.


Deze achtergrond heb ik uitgestanst met een rond snijstencil en vervolgens gemat op wit kraft cardstock.
Daarna heb ik hier en daar wat sterretjes op de achtergrond geplakt en een hoopje erop gelegd als schudmateriaal.  Door er een houten woodster op te plakken blijft dit op zijn plaats.

De ring op de bovenkant van het schudgedeelte is uitgestanst met bille's festoon circles.  Waaronder een cirkel van een transparante sheet zit. Op deze sheet heb ik de hummingbird 6410/0464 met versa mark inkt gestempeld en bewerkt met embossingpoeder.




Onderaan de kaart heb ik nog een leuke bloementoef gemaakt met bille's rolling flowers en de blaadjes van de dianthus flower. De tekst komt uit clearstamp set Hallo 6410/0497.

Binnenkort volgen nog meer voorbeelden met het yupo papier van Joy!Crafts. De mogelijkheden hiermee zijn veelzijdig...



Geen opmerkingen:

Een reactie posten