Pagina's

zondag 15 december 2019

Born to be love

Hallo allemaal

Ik heb de make a card nr 30 van november gewonnen met het prachtige model kaart van Petra Lederer.
Hierbij heb ik super gave producten gewonnen van de babylijn, en mag ik deze maand gastdesigner zijn voor Joycrafts.
Het is voor mij alweer de 3de keer en vindt het steeds een grote eer.


Even iets over mijzelf.
Ik ben Antoinette Peters, 55 jaar en woon in Gennep.
Sinds 3 jaar ben ik verslaafd aan kaarten maken en sinds kort heb ik het albumvirus erbij gekregen.

Mijn eerste creatie is dan ook een albumpje.
Het albumpje heeft een afmeting van 8 × 8 cm en op de voorkant heb ik het babywolk stencil geplakt, deze heb ik geembost. Het album sluit met een magneetje.

In het albumpje  heb ik 3 pockets gemaakt.
In 2 pockets heb ik een tag gedaan.

Er is plaats voor meerdere foto's.



Ik heb verschillende bedeltjes aan het albumpje gehangen, 2 ervan zijn zelf gemaakt.
Het beertje komt van het stencil babystuff en het ronde bedeltjes met het autootje heb ik geknipt uit het designpapier.

De tekst op de babywolk komt van het stempelset van little woodland adventures babyquotes.


 

Op deze pagina heb ik onderaan de babytrein geplakt, deze zit alleen met de onderkant vast, hier kun je eventueel een foto of iets anders achter steken.   




Ik heb nog een doosje gemaakt waar je het albumpje in kunt opbergen.
Hier heb ik een vierkant uitgesneden en aan de binnenkant beplakt met Mica.
Om het doosje heb ik een bandje gemaakt zodat hij mooi sluit.
Hoe leuk is dit om kado te geven.


Lieve groetjes,
Antoinette Peters


Hier nog even alle artikelen op een rijtje.

Babytrain  Joycrafts 6002/1407
Babystuff  Joycrafts  6002/1409
Babywolk  Joycrafts  6002/1408
Designpapier sweet baby Joycrafts  6011/0631
Crafty cocktails labels  Joycrafts/ Noor design  6004/0013
Blauwe randmal Joycrafts/ Noor design  6002/1383
Stempelset babyquotes Joycrafts/Dendennis  6410/0515






2 opmerkingen: