Pagina's

dinsdag 26 november 2019

Windlicht

Windlicht,

Goedemorgen allemaal,

Leuk dat jullie ons blog komen bezoeken.
Deze creatie maakte ik voor het Joy!Crafts News.
De gratis inspiratie folder.



Van een simpele groente pot maak je dit windlicht.
Erg leuk om te maken.
Door de Bille's background stars te gebruiken schijnt het licht heel speels door de sterren heen.



De Anton Pieck design papier en plaatjes lenen zich hier ook erg mooi voor vind ik.
Het geeft een warme winterse sfeer.
Met het snijstencil Margriet maak je de mooiste bloemen.
Passend bij je creatie.
Ik heb hier een combinatie gemaakt van design papier en een effen kleur.


Aan deze zijde van het windlicht heb ik de smalle bladeren van Bille's onder de bloementoef gebruikt.
Ze zijn zo fijntjes en zulke mooie nerven erin.
Vind ze echt prachtig.


Door ze met embossing pennen op de Flower shaping tools mat te modelleren krijg je een natuurlijke vorm van de bladeren en bloemen.

Ik wens jullie heel veel plezier met de mooie en gevarieerde December collectie.


Alle gebruikte materialen op een rijtje,

Jingle Bells guirlande border6002/1230
Filigraan frame 6002/1283
Sketch Art-Maple leaf 6002/1355
Bille's smalle blaadjes 6002/1393
Bille's background fence 6002/1392
Margriet 6002/1412
Design papier Christmas with Anton Pieck 6011/0637



De niet zichtbare materialen

Flowers shaping tools mat 6100/0491
Paper blossoms lijm 6100/0495
Sticky Picktool 6200/0007
Foam pads 1.0 mm 6500/0001

4 opmerkingen:

  1. Seizoensgroeten aan al mijn vrienden, ik ben Eva Lucas. Van Assen, Nederland. Ik wil mijn prachtige getuigenis delen over hoe ik mijn man terug in mijn leven heb gekregen, ik wil mensen in de wereld vertellen dat er online een echte spellcaster is en krachtig en oprecht is, zijn naam is Baba Amiso, de Wiseman, hij heeft me onlangs geholpen mijn relatie met mijn man, die mij heeft gedumpt, te herenigen en heeft niets meer met mij te maken, belde me en begon me te smeken. Voor iedereen die dit artikel leest en hulp nodig heeft, kan Dr.Amiso de Wiseman ook allerlei hulp bieden, zoals hereniging van huwelijk en relatie, genezing van allerlei ziekten, rechtszaken, zwangerschapsgezegde, we zijn nu erg blij met onszelf . Wiseman laat hem beseffen hoeveel we van elkaar houden en elkaar nodig hebben. Dr.Amiso is een echte tovenaar. Hij kan u ook helpen uw verbroken relatie op te lossen. Ik had mijn man terug! Het was als een wonder! Geen huwelijkstherapie en we doen het heel goed in ons liefdesleven. Echtscheidingszaken, neem contact op met deze geweldige man als u een probleem hebt met een duurzame oplossing via e-mail: herbalisthome01@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen