Pagina's

donderdag 14 november 2019

Kitty cat

Hallo allemaal,

Katten, het zijn met uitstek echt mijn lievelingsdieren.
Je krijgt er zoveel van terug.
Maar ook heerlijk hoe koppig en eigenwijs deze beestjes zijn.
Ik hou er enorm van!

Francines katten lijn bij joy! blijft toch ook geweldig, zeker met de aanvulling van de nieuwe snijmallen.
Zoals de kittens waarmee ik aan de slag ben gegaan voor dit project.
Zoo schattig en een hele hoge aaibaarheidsfactor hebben ze!
Kijk maar mee!


Toch super schattig niet?
Ik heb ervoor gekozen om te werken met het kleinste maatje van de borduurringen.
En zie je het andere kleine ronde schijfje middenin?
Dat is ook nieuw bij joy!crafts.
Super leuk voor schutkaarten enz...
Ik heb het gebruikt als extra element in de borduurring zodat deze wat meer diepgang kreeg.
Maar zoals gewoonlijk kan je er echt alle kanten mee uit.
Ik ben benieuwd naar wat jullie er allemaal mee gaan maken.
Deel je resultaten maar gerust in onze verschillende facebookgroepen!

Vele groetjes en graag tot de volgende keer!


2 opmerkingen: