Pagina's

donderdag 18 juli 2019

Hope to Sea you Soon...

Hallo allemaal :)

Naar aanleiding van een facebook live van Daisy Martens
 heb ik mij ook maar gewaagd aan de kado koker :)


Ik heb het mooie design Seaworld papier hiervoor gebruikt als basis en
 een zee thema gemaakt :)



De zeepaardjes mochten natuurlijk ook niet ontbreken.
Het wolken stencil van JoyCrafts heb ik gebruikt om golfjes te maken en uiteraard voor wolkjes.




Hier passen natuurlijk als lekkers perfect chocolade zeevruchten in :P
Dus die moet ik .tz.t nog maar even halen  šŸ˜ƒ



Dankjewel voor je bezoekje en tot de volgende x :)


gebruikte materialen:
8002/0100 - Transparant Sheets A4, 5 vel
6011/0625 - Knipvellen/Papierset - Bille - Design Seaworld
6002/1262 - Snijstencils - Wolken-randen
6002/1296 - Snijstencil - Zeepaardjes



3 opmerkingen: