Pagina's

dinsdag 23 april 2019

Lente dans

Hallo allemaal,

Gezellig dat jullie op ons blog komen kijken.
Ik heb dit kaartje gemaakt met de kabouters uit de April collectie.
Ik vind dit zo'n lief stel.
Moest het gewoon nog eens gebruiken.



Ik heb het filigraan frame 3x uitgesneden.
En de buitenrand 3x op elkaar geplakt.
Zo krijg je een mooi "schilderij" effect.
Een binnezijde gebruik je om je stempel op af te drukken.
De andere 2 kun je gebruiken om kleine onderdelen uit te snijden.



Zo kun het papier goed benutten.
De grotere bloemen zoals de Narcis en het sneeuwklokje.
Heb ik in gekleurd men alcohol markers.
De bloemen die bij de mooie boom horen heb ik ook verwerkt op de bloemen rand.
Ik hoop dat jullie de nieuwe collectie net zo mooi vinden als ik.

Om het jullie gemakkelijk te maken zet ik de gebruikte materialen op een rijtje.

Filigraan frame 6002/1283
Spring tree 6002/1281
Spring flowers 6002/1280
Dandy corner 6002/1226
Gnomes -dance 6410/0510

10 opmerkingen: